خبرگزاری کار ایران

فدراسیون تکواندو بدون دبیر قانونی؛

ذوالقدر: برای دوره جدید حکمی برای من صادر نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۱

فدراسیون تکواندو جزو معدود فدراسیون‌های کشور است که در چند سال گذشته بدون نایب رئیس به کار خود ادامه می‌داد و حالا هم بدون دبیر قانونی فعالیت می‌کند.

با گذشت حدود دو هفته از انتخاب مجدد محمد پولادگر در سمت ریاست فدراسیون تکواندو، دبیر قبلی این فدراسیون علیرغم مشکلات قانونی هنوز به کار خود مشغول است.

به گزارش ایلنا، پیش از انتخاب مجدد پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو، غلامحسن ذوالقدر دبیر این فدراسیون اعلام کرده بود به دلیل اینکه بازنشسته آموزش و پرورش است، دیگر نمی‌تواند در این سمت فعالیت کند اما علیرغم این صحبت و با گذشت حدود یک هفته از برگزاری مجمع انتخابات، ذوالقدر همچنان دبیری فدراسیون را برعهده دارد.

وی در مورد حضور غیرقانونی خود در فدراسیون تکواندو به خبرنگار ایلنا گفت: بنده در حال حاضر کارهای دبیر را انجام می‌دهم تا زمانی که دبیر جدید انتخاب شود.

وی افزود: من بازنشسته آموزش و پرورش هستم و بنابراین دیگر نمی‌توانم در فدراسیون حضور داشته باشم، هر چند برای دوره جدید نیز حکمی برایم صادر نشده است.

گفتنی است، فدراسیون تکواندو جزو معدود فدراسیون‌های کشور است که در چند سال گذشته بدون نایب رئیس به کار خود ادامه می‌داد و حالا هم بدون دبیر قانونی فعالیت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز