خبرگزاری کار ایران

با ۲۰ سال سن پرمدال‌ترین موتورسوار ایرانم؛

ثابتی‌فرد: فقط به فوتبال بها می‌دهند / بقیه ورزش‌ها مظلوم واقع شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۰۴

مطمئن باشید اگر فضایی مثل ورزشگاه آزادی در اختیار طرفداران موتورسواری قرار دهند، خیلی بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر به استادیوم می‌آیند.

عضو تیم ملی موتورسوار کراس ایران تاکید می‌کند که در ایران بیشترین بها را به فوتبال می‌دهند و بسیاری از ورزش‌های پرافتخار و قهرمانان موفق، مظلوم واقع شده‌اند.

به گزارش ایلنا، در فاصله کمتر از یک ماه، امیررضا ثابتی‌فرد موتورسوار تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی فیلیپین و رقابت‌های قطر، صاحب دو مدال نقره و طلا شد، اما خودش می‌گوید این افتخارات بازتاب چندانی در ورزش کشور و همچنین رسانه‌ها نداشته است.

ثابتی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: من با داشتن ۲۰ سال سن پرافتخارترین موتورسوار ایران هستم، اما متاسفانه بیشترین بها را به فوتبال و فوتبالیست‌ها می دهند.

وی ادامه داد: موفقیت‌های اخیرم در دو اعزام برون‌مرزی مورد توجه آن‌چنانی قرار نگرفت. فوتبال ما در سطح قاره هم روی سکو نمی‌رود، اما من در کمتر از یک ماه دو مدال ارزشمند برای کشورم به دست آوردم.

ملی‌پوش موتور سواری ایران اظهار داشت: درست است که فوتبال طرفداران زیادی دارد، اما علاقه‌مندان موتورسواری هم کم نیستند. مطمئن باشید اگر فضایی مثل ورزشگاه آزادی در اختیار طرفداران موتورسواری قرار دهند، خیلی بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر به استادیوم می‌آیند.

ثابتی‌فرد با اشاره به جنبه‌های تفریحی و سالم‌سازی ورزش موتورسواری تصریح کرد: در ایران مجموعه‌های زیادی وجود دارد که در آنها فوتبال آموزش داده می‌شود. اگر چنین مکان‌هایی در اختیار موتورسواری قرار بگیرد، جوانان هم ورزش خواهند کرد و هم تفریح و به این ترتیب مشکلات اجتماعی نیز به حداقل می‌رسد.

قهرمان مسابقات فیلیپین در ادامه درخصوص برنامه‌های آینده خود گفت: حدود یک ماه و اندی دیگر مسابقات جهانی قطر را در پیش دارم که اگر به این رقابت‌ها اعزام شوم. تمام تلاشم را می‌کنم تا اولین مدال جهانی تاریخ موتورسواری ایران را به دست آورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز