خبرگزاری کار ایران

امیری: در این مدت حدود2 میلیون‌ یورو بدهی دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۰۴

معاون باشگاه استقلال گفت: اخطار برای مطالبات موسوی یک شیطنت رسانه‌ای بود و پیدا کردیم چه کسی این کار را کرده است.

به گزارش ایلنا، علی امیری پس از قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است. همه مراحل وقتی سخت هستند. دیروز دیدید که تیم پارس جنوبی بازی خوبی را مقابل ما به نمایش گذاشت. چون تک بازی است نمی‌توان گفت کدام قرعه راحت یا سخت است. واقعاً نساجی تیم خوب و پرطرفداری است.

وی افزود: قطعاً با اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود آن‌ها هم از نعمت تماشاگر برخوردار هستند. ما واقعاً برای قهرمانی می‌جنگیم. قرعه برای‌مان فرقی ندارد. امیدواریم با درایت ساپینتو و تلاش و همت بازیکنان به فینال برسیم. 

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه ممکن است یک دربی دیگر در جام حذفی برگزار شود، گفت: ان‌شاالله، در بازی گذشته هم حق استقلال باخت نبود. به اذعان کارشناسان استقلال از اشتباهات داوری در این فصل خیلی ضربه خورد. شاید اگر اشتباهات داوری در بازی قبل نبود و آن پنالتی برای ما گرفته می‌شد نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد ولی ان‌شاءالله در جام حذفی جبران آن نتیجه را خواهیم کرد.

امیری در خصوص اینکه بیرانوند اعلام کرده از روبه‌رو شدن با استقلال در جام حذفی استقبال می‌کنند، عنوان کرد:کاری به صحبت‌های او ندارم ولی ما واقعاً برای قهرمانی جام حذفی تلاش می‌کنیم. کمترین حق ما قهرمانی در جام حذفی است. با تلاشی که کادر فنی، مدیریت و بازیکنان دارند ان‌شاءالله حق به حق‌دار برسد و استقلال در پایان فصل نتیجه خوب بگیرد. ضمن اینکه ما هنوز هم همانطور که حجت کریمی سرپرست باشگاه، ساپینتو و سایر بازیکنان ارزشمندمان گفتند واقعاً‌ در لیگ هم خودمان را جزو مدعیان می‌دانیم. منتظریم از کوچک‌ترین لغزش استفاده کنیم و دوباره به صدر جدول برگردیم.

وی در مورد اخطار AFC برای بدهی سیداحمد موسوی گفت: نه، این یک شیطنت رسانه‌ای بود. پیدا کردیم چه کسی این کار را کرده است. مطالبات موسوی در مرحله پرداخت است. به حساب پادوانی هم پول واریز نشده ولی پول در اختیار کارگزار قرار دارد. پرداخت پول مراحل و تشریفاتی دارد. برای موسوی هم در آخرین مراحل و کارهایش انجام شده است.

امیری گفت: چون او رأی کمیته وضعیت را داشت باید کارهای حقوقی مربوطه انجام می‌شد. بخش حقوقی باشگاه پیگیر است و قطعاً در این هفته پرداخت می‌شود. به این صورت نیست که پرداخت نشود. ضمن اینکه با تلاش‌های حجت کریمی و با مساعدت مدیرعامل بانک شهر واقعاً بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال پرداخت شد. در مدتی که کریمی مشغول شده، این خبر خوبی برای هواداران بود. جدا از بحث‌هایی که وجود داشت می‌توانست پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود که خدا را شکر این مشکل بزرگ حل شد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص امیدواری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: در مورد لیگ قهرمانان آسیا قرار شد صحبتی نکنیم. تیم حقوقی باشگاه پیگیر است. نمی‌خواهم حرفی بزنم که از آن برعلیه باشگاه استفاده شود. تیم حقوقی رصد می‌کند و ان‌شاءالله بتواند کار خوبی انجام دهد تا دل هواداران را شاد کند چون استقلال متعلق به هواداران است.

وی در مورد پرداخت طلب بازیکنان تیم، گفت: کریمی از وقتی آمد اولویتش حل مشکلاتی مانند پرونده استراماچونی بود. در این مدت حدود 2 میلیون و 200 هزار یورو بابت پرداخت بدهی‌ها مانند نوتیس یامگا پرداخت شد. الان دنبال راهکارهای دیگر برای بازیکنان ایرانی هستند. از همراهی و متانت بازیکنان ممنون هستیم. سرپرست باشگاه هم برنامه دارد در تمرین حاضر شود و با بازیکنان گفت‌وگو کند. 

امیری در خصوص اینکه ممکن است فینال جام حذفی در یادگار امام تبریز برگزار شود، اظهار داشت: باید ببینیم دو تیم فینالیست کدام‌ها هستند. نمی‌خواهم برای هواداران شهرستانی دلخوری پیش بیاید. همه عزیز هستند ولی اگر دربی باشد، از آنجا که این دو تیم تهرانی هستند به اعتقاد من بهترین محل برای برگزاری این بازی همین استادیوم آزادی است. با اینحال هرچه سازمان لیگ بگوید می‌پذیریم و به قوانین مسابقات احترام می‌گذاریم.

 

منبع فارس
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز