خبرگزاری کار ایران

فکر می‌کنیم فدراسیون از تیمی خاص حمایت می‌کند؛

خسرویار: اعتراض ما به جایی نرسد شاید از لیگ کنار برویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۶

فکر می‌کنیم پشت این حق خوری‌ها مسائلی در میان باشد. سازمان لیگ اگر دنبال اجرای قانون و عدالت است، باید نتیجه بازی ما با تیم ثامن را برگرداند.

سرپرست تیم جودوی میزان خراسان‌شمالی گفت: اگر سازمان لیگ و فدراسیون به اعتراض ما رسیدگی نکنند، شاید از ادامه حضور در لیگ منصرف شویم.

به گزارش ایلنا، هفته دوم لیگ برتر جودو در حالی روز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه برگزار شد که اعتراض‌ها به خصوص به مشکلات داوری به شدت افزایش یافته بود. با این حال صحبت اصلی مسئولان تیم میزان خراسان‌شمالی تنها به مسائل داوری خلاصه نمی‌شود.

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تبصره ۲ ماده ۷ اساسنامه سازمان لیگ می‌گوید هر تیمی می‌تواند در لیگ برتر آقایان و در هر مسابقه از دو ورزشکار ملی‌پوش استفاده کند، اما تیم پاس ثامن‌الحجج در مسابقه با ما از ۴ ملی‌پوش در ترکیب خود بهره برد.

وی افزود: سازمان لیگ با این کار غیر قانونی خود سر تیم ما را برید. سوال من این است آیا قانون برای همه یکسان است یا فقط شامل بعضی تیم‌ها می‌شود؟

سرپرست تیم جودوی میزان با بیان اینکه این قبیل اتفاقات شائبه جانبداری سازمان لیگ و فدراسیون از تیمی خاص را تقویت می‌کند، اظهار داشت: فکر می‌کنیم پشت این حق خوری‌ها مسائلی در میان باشد. سازمان لیگ اگر دنبال اجرای قانون و عدالت است، باید نتیجه بازی ما با تیم ثامن را برگرداند.

خسرویار به مشکلات داوری نیز اشاره کرد و یادآور شد: داوری‌ها در هفته دوم بسیار بد و جبران‌ناپذیر بود. بنده به عنوان سرپرست تیم میزان از کمیسیون داوری خواستم فیلم بازی یکی از جودوکاران تیم ما را ببینم، اما با برخورد زشت آنها روبرو شدم.

مدیر فنی تیم جودوی میزان در پایان گفت: اگر به اعتراض‌های ما رسیدگی نشود، احتمال دارد از لیگ کنار برویم. مجموعه میزان برای حضور در لیگ جودو سرمایه‌گذاری کرده، اما آقایان در سازمان لیگ زحمات مسئولان تیم را بر باد می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز