خبرگزاری کار ایران

در مجمع انتخاباتی؛

پولادگر با ۳۴ رای رئیس فدراسیون تکواندو ماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۸

در پایان این مجمع سید محمد پولادگر با اخذ ۳۴ رای از ۳۸ آرای اعضا مجمع، برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

با برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون تکواندو، ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه با حضور نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود صیدانلو سرپرست فدراسیون تکواندو، نماینده اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان، غلامحسن ذوالقدری دبیر مجمع انتخاباتی، زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون، روسای هیئت‌های تکواندو، نماینده مربیان، نمایندگان ورزشکاران، نمایندگان باشگاه‌ها و نمایندگان ارگان های مختلف برگزار شد.

سید محمد پولادگر، ‌ جمشید سهرابی، ‌ آرش فرهادیان، ‌هادی ساعی، علی محمد بسحاق، ‌ ‌نادر خدامرادی، فرامرز دلدار خیرآبادی، ‌ مهدی صادقی، ‌ احسان صرامی و محمد مهدی اسعدی به عنوان کاندیدای احراز سمت ریاست فدراسیون تکواندو ثبت‌نام کرده بودند که در این بین محمد بسحاق و آرش فرهادیان انصراف خود را اعلام کردند. همچنین هادی ساعی و جمشید سهرابی و نادرخدامرادی نیز در جلسه مجمع حضور نیافتند.

در پایان این مجمع سید محمد پولادگر با اخذ ۳۴ رای از ۳۸ آرای اعضا مجمع، برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد. همچنین محمد مهدی اسعدی ۲ رای را به خود اختصاص داد و ۲ رای سفید نیز در صندوق انداخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز