خبرگزاری کار ایران

نمی‌دانم ساعی می‌تواند در انتخابات شرکت کند یا نه؛

زاهدی: تکلیف فدراسیون بزرگی مثل تکواندو باید زودتر مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۸

برای من جای تعجب دارد چند روز پیش از برگزاری مجمع، سرپرست برای فدراسیون تکواندو منصوب شود. این کار در دوره‌های قبلی انتخابات فدراسیون تکواندو سابقه نداشته است.

دبیر اسبق فدراسیون تکواندو گفت: دلیل انتصاب سرپرست برای فدراسیون تکواندو در فاصله چند روز تا برگزاری مجمع را نمی‌دانم.

سید حسن زاهدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: برای من جای تعجب دارد چند روز پیش از برگزاری مجمع، سرپرست برای فدراسیون تکواندو منصوب شود. این کار در دوره‌های قبلی انتخابات فدراسیون تکواندو سابقه نداشته است.

وی در مورد انتصاب یک مدیر غیر تکواندویی برای فدراسیون تکواندو تصریح کرد: به هرحال باید برای فدراسیون سرپرست تعیین می‌شد تا در روز مجمع مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

قهرمان پیشین تکواندوی جهان درخصوص حرف و حدیث‌های مطرح شده پیرامون عدم حضور هادی ساعی در انتخابات فدراسیون تکواندو اظهار داشت: من در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی در این باره شنیده‌ام و نمی‌دانم ساعی بالاخره می‌تواند در انتخابات شرکت کند یا نه. در مجموع معتقدم تکلیف فدراسیون بزرگی مثل تکواندو باید هرچه زودتر مشخص شود تا این رشته مهم و موفق به آرامش برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز