خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به خبر ایلنا؛

فرج‌زاده: تاییدیه نامه ارسالی فدراسیون بوکس به هیات‌ها موجود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۱

متاسفانه برخی فقط اعتراض می‌کنند. من مطمئنم بعضی از این دوستان پیگیر نامه نشده‌اند. آنها هر نامه‌ای که ارسال می‌کنیم، می‌گویند به دستمان نرسیده است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون بوکس که مسئولیت کمیته استان‌های فدراسیون را نیز برعهده دارد، در واکنش به انتشار خبر ایلنا درخصوص عدم ارسال نامه برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون به استان‌های کشور توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، محبوب‌علی فرج‌زاده در مورد خبر منتشر شده بر روی سایت ایلنا پیرامون عدم ارسال نامه برگزاری مجمع انتخابات به استان ها گفت: ابتدا باید بگویم این نامه به ادارات کل تربیت بدنی استان‌ها ارسال شده نه هیات‌های بوکس. از سوی دیگر ما در تاریخ ۲۳ آذرماه نامه را به ادارات تربیت بدنی استان‌ها ارسال کرده‌ایم که تاییدیه تمامی آنها موجود است.

وی افزود: اگر این نامه به دست روسای هیات‌ها نرسیده، مقصر ما نیستیم. چراکه ما وظیفه قانونی خود را انجام داده‌ایم.

مسئول کمیته استان‌های فدراسیون بوکس به اعتراضات بی‌دلیل برخی روسای هیات‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی فقط اعتراض می‌کنند. من مطمئنم بعضی از این دوستان پیگیر نامه نشده‌اند. آنها هر نامه‌ای که ارسال می‌کنیم، می‌گویند به دستمان نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز