خبرگزاری کار ایران

هم می‌توانم رای بدهم، هم کاندیدا شوم؛

سعیدی: برای حضور در انتخابات کمیته ملی مشکلی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۵

با توجه به اینکه گلف رشته‌ای المپیکی است، بنده عضو مجمع هستم و طبیعتا برای حضور در انتخابات مشکلی ندارم.

رئیس فدراسیون گلف آخرین نفری بود که در پایان ششمین روز ثبت نام برای حضور در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک فرم دریافت کرد.

کیکاووس سعیدی در این باره به ایلنا گفت: دیروز فرم شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک را گرفتم. البته باید بررسی کرده و تصمیم نهایی‌ام را بگیرم. هر چند که حضورم در انتخابات قطعی است.

وی افزود: با توجه به اینکه گلف رشته‌ای المپیکی است، بنده عضو مجمع هستم و طبیعتا برای حضور در انتخابات مشکلی ندارم.

سعیدی با بیان اینکه نه کارمند دولت هستم و نه بازنشسته، تصریح کرد: من هم می‌توانم رای بدهم و هم کاندیدا شوم، ضمن اینکه می‌توانم برای دو پست کاندیدا شوم.

عضو مجمع کمیته ملی المپیک ادامه داد: علاوه بر من برخی روسای فدراسیون‌ها از جمله بوکس، تیراندازی و بسکتبال نیز عضو مجمع هستند. بنابراین حضور همزمان آنها در فدراسیون های متبوع خود و مجمع کمیته ملی المپیک منافاتی با هم ندارد چراکه طبق اساسنامه، ۶ رئیس فدراسیون می‌توانند عضو مجمع باشند.

رئیس فدراسیون گلف درخصوص مسائل اخیر پیرامون انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: نزدیک دو سال است به دلایل مختلف، انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار نمی‌شود که همین مساله باعثبلاتکلیفی در ورزش کشور شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سال آینده بازی‌های آسیایی اینچئون کره را در پیش داریم، باید هر چه زودتر تکلیف کمیته ملی المپیک مشخص شود چراکه ما در دوره گذشته این مسابقات در گوانگژو، رتبه چهارم بازی‌ها را کسب کردیم و حالا باید برای تکرار این عنوان تلاش کنیم.

سعیدی با بیان اینکه تکرار عنوان چهارم دوره قبل بازی‌های آسیایی بسیار دشوار است، اظهار داشت: تکرار رتبه چهارم بازی‌های آسیایی کار بسیار سختی است و بعید می دانم این اتفاق بیفتد. به همین دلیل همه باید دست به دست هم بدهیم تا این اتفاق تکرار شود.

سرمربی سابق تیم ملی کاتا همچنین درخصوص همکاری‌اش با فدراسیون کاراته افزود: سال گذشته و پس از پایان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ازبکستان، قراردادم با فدراسیون کاراته خاتمه یافت و در حال حاضر مسئولیت خاصی در تیم ملی کاتا ندارم.

رئیس فدراسیون گلف در پایان در مورد وضعیت گلف در ایران یادآور شد: چندی قبل در مسابقات آسیایی تایوان ۶ پله صعود داشتیم و روند رو به رشد خود را ادامه دادیم. در حال حاضر گلف در کشورمان شرایط خوبی دارد، البته ما همچنان با گلف دنیا فاصله داریم. با این حال ما به حضور در بازی‌های المپیک ریودوژانیرو برزیل نیز فکر می کنیم. این کار سختی است، اما نشدنی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز