خبرگزاری کار ایران

با دعوت حسین گروسی صورت گرفت؛

بازدید شجاعی از امکانات ورزشی شهریار، ملارد و قدس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۱

یکی از نگاه‌های ما در فدراسیون نگاه عدالت محوری است، این ممکن نخواهد شد مگر اینکه ما بتوانیم به تمامی شهرستان‌ها و استان‌ها سفر داشته باشیم.

با دعوت حسین گروسی نماینده مجلس شورای اسلامی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از امکانات ورزشی سه شهرستان شهریار، ملارد و قدس بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید حسین گروسی در جمع تیراندازان این سه شهرستان اظهار داشت: در استان تهران علیرغم اینکه خیلی‌ها فکر می‌کنند امکانات نسبت به شهرها و استان‌های دیگر بیشتر است، کاملا بر عکس است. استان تهران در تمامی سر فصل بودجه ۶ / ۳ دهم بودجه را به خودش اختصاص داده و این در حالی است که ۱۷ درصد جمعیت کل کشور در این استان است. در حوزه ما هم یک میلیون و چهار صد هزار نفر جمعیت داریم و این جمعیت یعنی بیش از دو برابر بعضی از استان‌ها ولی متاسفانه این اعتبارات با وجود قهرمانان بسیار زیادی که ما در رشته‌های مختلف داریم از لحاظ امکانات و بودجه مربوطه خیلی کم است. ما در این حوزه ۷۹ قهرمان ملی و مدال‌آور در سطح آسیایی، جهانی و حتی کسب سهمیه المپیک داشتیم.

وی متذکر شد: خوشبختانه بعضی از مسئولین عنایت داشتند حضورشان باعثقوت قلب شده، ما شاهد حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و بعضی مدیرکل‌ها بودیم و امروز نیز جناب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به اتفاق همکاران حضور پیدا کردند که این باعثقوت قلب ورزشکاران است. در مورد کم بودن امکانات و اعتبارات با توجه به وجود جوانان بسیار ما، فقط ۲۵۰ هزار نفر دانش‌آموز در این سه حوزه داریم و این معلوم است که استعدادهای خوبی در بین این نوجوانان است. ما نیاز به پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی در حوزه غرب تهران داشته باشیم و این استعدادها را شناسایی کنیم.

گروسی افزود: در کار هم از مسئولین محترم خواستیم روی بودجه و امکانات کمک کنند. ما خوشبختانه علی رغم کمبودها یکی از بانوان محترم که توانسته‌اند از این حوزه به تیم ملی تیراندازی با کمان راه یابد. مریم محمودی‌سرشت است که می‌بینیم با همین امکانات کم توانسته در تیم ملی حضور پیدا کند و ان‌شاء‌الله در مسابقات آسیایی کره‌جنوبی و جهانی بتواند کسب عنوان نماید. ما امیدواریم با حضور مسئولین ورزش کشور تجهیزات این حوزه بیشتر شود.

همچنین محمد علی شجاعی نیز گفت: یکی از نگاه‌های ما در فدراسیون نگاه عدالت محوری است، این ممکن نخواهد شد مگر اینکه ما بتوانیم به تمامی شهرستان‌ها و استان‌ها سفر داشته باشیم. داشته‌ها و نداشته‌های آنها را ببینیم. همچنین با مسئولین محترم آن حوزها نشستی داشته باشیم، در نهایت بتوانیم در فرایند تصمیم‌هایمان آن را لحاظ کنیم. پشت کار و تلاشی که گروسی در حوزه ورزش و جوانان داشته بیشتر ما را بر آن داشت که امروز بعد از سفرهای بسیاری که به استان‌ها داشتیم اولین سفر استانی تهران را به این سه شهرستان داشته باشیم.

وی متذکر شد: در جلسه‌ای که در مجلس شورای اسلامی در خدمت وی بودیم توضیحات و خواسته‌های وی را شنیدیم و بر این شدیم که حتما این بازدید را از فضاهای ورزشی این سه شهرستان داشته باشیم. امروز خوشحال شدیم دیدیم یک عزم جدی هست. قطعا این سه شهرستان که جمعیتی بیشتر از استان‌های کشور دارد نمی‌تواند از چشم ما دور بماند و به همین دلیل خدمت رسیدیم در خصوص راه اندازی پایگاه‌ها و تجهیزات قطعا از همه داشته‌های این سه شهرستان مانند سازمان بسیج کشور، آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و شهرداری‌ها که می‌توانند سهم به سزایی در توسعه همگانی، استعدادیابی، قهرمانی و حرفه‌ای این رشته داشته باشند ما استفاده می‌کنیم.

شجاعی همچنین یادآور شد: ما خواهشمان این است که این را در برنامه‌های مدونی از ما بخواهند فدراسیون یکی از پایگاه ها را در این حوزه احداثنماید، بخش آموزش داوری و مربیگری را ما به سرعت و به صورت رایگان در این سه شهرستان برگزار می کنیم. این اتفاق ابتدا و سنگ بنای هر پیشرفتی در آموزش است رخ بدهد. حضور خانم محمودی سرشت که یکی از ورزشکاران فنی، با اخلاق و ملی پوش کشور است در این شهرستان هستند الگویی برای ورزشکاران به خصوص برای بانوان این سه شهرستان خواهد شد. از گروسی خواستیم فضایی را آماده نمایند که به صورت استاندارد در اختیار این رشته باشد که مسئولین تربیت بدنی اعلام کردند سالن مجموعه تختی را در اختیار رشته تیراندازی با کمان قرار می‌دهند و ما هم قول می‌دهیم تجهیزات و مربی را در اختیار این شهرستان قرار دهیم. اعتقاد بنده است که این سه شهرستان می‌تواند یکی از اصلی ترین مراکز حتی در استان تهران هم تلقی شود و حتی سایر حوزه ها را پوشش دهد. این اتفاق قطعا خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز