خبرگزاری کار ایران

تنها ۳ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند؛

دلشاد: کسی برای حضور در لیگ بوکس انگیزه‌ای ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۹

وقتی بازی‌های بوکس از تلویزیون پخش نمی‌شود، طبیعی است اسپانسرها و شرکت‌ها علاقه و انگیزه‌ای برای تیمداری در لیگ بوکس ندارند و الان ۳ تیم اعلام آمادگی می‌کنند.

چند ماه است با هیات‌ها مکاتبه کرده‌ایم تا نسبت به جذب اسپانسر و تیمداری در لیگ بوکس کاری انجام دهند، اما تاکنون خبری نشده و به همین دلیل لیگ بوکس امسال برگزار نمی‌شود.

رئیس سازمان لیگ بوکس با بیان این مطلب در گفت‌وگو با ایلنا گفت: تا این لحظه تنها ۳ تیم برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند که البته برای برگزاری این مسابقات کافی نیست.

غلامحسین دلشاد افزود: شش - هفت ماه است با هیات‌های استان‌ها مکاتبه کرده‌ایم تا با باشگاه‌ها و شرکت‌ها صحبت کنند تا در لیگ بوکس تیم بدهند، اما متاسفانه کسی برای حضور در لیگ بوکس هیچ انگیزه‌ای ندارد.

رئیس سازمان لیگ بوکس ادامه داد: وقتی بازی‌های بوکس از تلویزیون پخش نمی‌شود، طبیعی است اسپانسرها و شرکت‌ها علاقه و انگیزه‌ای برای تیمداری در لیگ بوکس ندارند و اینگونه می‌شود که در لیگ بوکس که در دوره اول با ۹ تیم برگزار شد، الان ۳ تیم اعلام آمادگی می‌کنند.

دلشاد در مورد عدم برگزاری مسابقات لیگ منطقه‌ای نیز خاطر نشان کرد: تا چندی پیش ۴ مرحله از ۶ مرحله لیگ منطقه‌ای را برگزار کردیم، اما دو مرحله باقی مانده را به دلیل بی پولی نتوانستیم برگزار کنیم چون هیات‌ها مشکلات شدید مالی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز