خبرگزاری کار ایران

کسب 3 مدال شطرنج بازان ایرانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۸۱۴

نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی رده‌های آسیا 3 مدال شطرنج کسب کردند.

به گزارش ایلنا، مسابقات استاندارد قهرمانی رده های سنی آسیا در دو بخش پسران و دختران از ۲۳ لغایت ۲۸ مهرماه با حضور ۴۵۶ بازیکن از سراسر آسیا در ۹ دور در کشور اندونزی برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها : سلما همتیان از خراسان رضوی در رده زیر ۸ سال دختران با کسب ۷/۵ امتیاز مقتدرانه به مدال خوش رنگ طلا این مسابقات دست یافت.

سید کیان قریشی از تهران با کسب ۷/۵ امتیاز هم امتیاز با نفر اول و به دلیل گره گشایی کمتر به مدال نقره این مسابقات دست یافت. (سید کیان قریشی پیش از این در بخش سریع مسابقات مدال خوش رنگ طلا انفرادی و نقره تیمی زیر ۸ سال آزاد (پسران) را نیز به ارمغان آورد.)

کوروش بلندنظر از خراسان رضوی در رده زیر ۸ سال آزاد (پسران) با کسب ۷ امتیاز مدال برنز این مسابقات را کسب کرد. (پیش از این در بخش سریع مسابقات مدال نقره انفرادی و تیمی زیر ۸ سال آزاد (پسران) را نیز به ارمغان آورد.)

همچنین تیم زیر ۸ سال آزاد (پسران) متشکل از سید کیان قریشی و کوروش بلند نظر همچون بخش سریع مدال نقره تیمی این مسابقات را کسب کرد.

در رده بندی تیمی هم تیم کشورمان بعد از ویتنام و هند در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.

 تیم ملی شطرنج رده های سنی ایران با سرمربیگری استاد فیده "محمد رضا افشاری" و داور فیده "وحیده صوابیه" به عنوان سرپرست و داور راهی مسابقات آسیایی اندونزی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز