خبرگزاری کار ایران

حضور ۸ تیم برتر در مرحله حذفی رقابت های لیگ دسته یک مردان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۱۷

با پایان مرحله گروهی ، تکلیف ۸ تیم راه یافته به مرحله حذفی مسابقات لیگ دسته یک مشخص شد.

به گزارش ایلنا، در جریان برگزاری مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور در زمین های تنیس سجاد مشهد، تیم های حاضر در مرحله گروهی با انجام ۸ مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند. 

در ادامه این رقابت ها تیم های ولسرویسز ایران ،هیات تنیس البرز و دزی پی با شکست ۳ بر صفر مقابل تیم های آکادمی تنیس بابک ، آکادمی تنیس داودیان و آکادمی تنیس فرودنیا به کار خود در این مرحله پایان دادند.

همچنین در سایر دیدارها نیز تیم رعد پدافند هوایی ، تنیس سنتر کرمان ،الماس نشان صفاهان ،آروین اسپرت الف و فاخر سیرجان با نتیجه مشابه ۲ بر یک مقابل تیم های آکادمی تنیس طاهری (ب) ، آکادمی تنیس کاظمی ، باشگاه صنعت و معدن ، آکادمی تنیس طاهری (الف) و آروین اسپرت (ب) عبور کردند. 

به این ترتیب در پایان مرحله گروهی ، تیم های ولسرویسز ایران ، آروین اسپرت الف ،هیات تنیس البرز ، آکادمی تنیس طاهری (ب) ،آکادمی تنیس بابک، رعد پدافند هوایی ،فاخر سیرجان و الماس نشان صفاهان به عنوان تیم های راه یافته به مرحله حذفی معرفی شدند و امروز با انجام ۴ دیدار به مصاف یکدیگر می روند.

این مسابقات از ۱۱ لغایت ۱۷ شهریور ماه به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان و در زمین های تنیس سجاد برگزار می شود. 

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده مهدی ملک زاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز