خبرگزاری کار ایران

به توان خود ایمان داشتم

باقری: از تجربه مسابقات جهانی استفاده کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۰۳

هیچ‌گاه به قرعه کشی فکر نمی‌کنم و می‌خواهم در تاتامی توان خود را به اجرا بگذارم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در امارات گفت: تجربه مسابقات جهانی اسپانیا کمک زیادی به من کرد تا بتوانم در امارات به مدال طلای آسیا دست یابم.

به گزارش ایلنا، آویشن باقری پس از کسب مدال طلای مسابقات آسیایی ۲۰۱۳ در شهر دبی امارات اظهار کرد: باید ابتدا از مربیانم در تیم ملی و همچنیین پدرم که نقش مهمی در کاراته من داشته تشکر کنم و امیدوارم در آینده نیز مدال آوری‌هایم ادامه داشته باشد.

کومیته کای ۱۵ ساله تیم دختران ایران ادامه داد: سال گذشته در آسیایی ازبکستان به مدال نرسیدم و ماه قبل نیز در جهانی اسپانیا چند مبارزه را پیروز شده و با بدشانسی از رسیدن به مدال بازماندم اما تجارب بسیار گرانبهایی را از این رقابت‌ها بدست آوردم.

وی افزود: ۳ مبارزه برای رسیدن به مدال طلا انجام دادم و حتی وقتی یک امتیاز از حریف ژاپنی در دیدار پایانی عقب بودم با آرامش کامل به فکر اجرای تکنیکی‌های خود افتادم چراکه به توان خود ایمان داشتم.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌هایی چون ژاپن، قزاقستان، عربستان و کویت سطح فنی مسابقات قهرمانی آسیا را بسیار بالا برده‌اند، گفت: من هیچ‌گاه به قرعه کشی فکر نمی‌کنم و می‌خواهم در تاتامی توان خود را به اجرا بگذارم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوار است مدال طلایش آغازی برای موفقیت کاراته کاهای ایران در امارات باشد، گفت: در ابتدای راه قهرمانی خود قرار دارم و می خواهم سالها برای کشورم موفقیت کسب کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز