خبرگزاری کار ایران

استقبال معاون وزیر از کاروان تیم ملی تکواندو بانوان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۶۹

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به همراه مسئولان فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان در مراسم استقبال از تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم استقبال از افتخار آفرینان تیم ملی تکواندو بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی چانچئون کره جنوبی با حضور مریم کاظمی پور معاون  توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، عشرت شاه محمدی نایب  رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، علی نوری ریاست هیات تکواندو استان گلستان، سید حسین عباسی رئیس کمیته امور استانها و مجامع  فدراسیون تکواندو، محمد جمشیدی ریاست هیات تکواندو استان قم، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البر، جمشید سهرابی از پیشکسوتان تکواندو، احمد لاریجانی رئیس کمیته امور قضایی و علی تاجیک رئیس سازمان تیم های ملی به همراه جمعی از مربیان، پیشکسوتان و خانواده در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

افتخارآفرینان کشورمان امروز چهارشنبه هشتم تیر ماه از سئول به تهران پرواز کردند و ساعت 9:45 دقیقه صبح از طریق دبی وارد تهران شدند.

مریم کاظمی پور معاون  توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان،  ضمن تبریک به مناسبت درخشش ملی پوشان تکواندو ایران ابراز امیدواری کرد این درخشش برای کلیه رشته های ورزشی در بخش بانوان به ویژه تکواندو ادامه دار باشد. 

در پایان بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا تیم بانوان ایران با 3 طلا، 2 نقره و یک برنز عنوان قهرمانی برای نخستین بار کسب کرد. کره جنوبی و چین نیز دوم و سوم شدند. برای تیم ملی بانوان کشورمان در این دوره از مسابقات، ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده ۳ طلا، مبینا نعمت زاده و  نسترن ولی زاده دو مدال نقره، زهرا شیدایی  نیز یک مدال برنز کسب کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز