خبرگزاری کار ایران

آغاز تمرینات هوازی کشتی‌گیر آسیب‌دیده از این هفته/ امیدواری دلخانی برای بازگشت به تشک

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۵۲

کشتی‌گیر کشورمان که در مسابقات قزاقستان آسیب دیده بود، تمرینات هوازی خود را از این هفته شروع می‌کند.

به گزارش ایلنا، میثم دلخانی ملی پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی پس از عمل جراحی آرنج در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، اظهارداشت: پس از اینکه در مسابقات تورلیخانوف قزاقستان در مبارزه قبل از فینال دچار آسیب دیدگی شدم، در بازگشت به ایران، ام آر آی دادم و پزشکان تشخیص دادند که رباط ام سی ال داخلی آرنج دست چپم دچار پارگی کامل شده است. همچنین کپسول مفصل‌های آرنج هم پارگی داشت.

دلخانی افزود: پس از جلسه پزشکی، هفته گذشته عمل جراحی انجام دادم که خدا را شکر موفقیت آمیز بود و الان در حال گذراندن دوران نقاهت هستم. پس از عمل جراحی، آقای دبیر و سوریان به ملاقات من آمدند و با حضور و صحبت‌هایشان به من انگیزه و دلگرمی دادند که از آنها تشکر می کنم.

دلخانی با اشاره به اینکه کار درمانی را آغاز کرده است، گفت: فعلا دستم در آتل است اما از همین هفته تمرینات هوازی را شروع می کنم و قرار است پزشک دو هفته دیگر دوباره وضعیت آرنجم را چک کند و بر اساس وضعیتی که آرنج من پیدا کرده است، درباره ادامه درمان و شروع تمریناتم تصمیم گیری کند.

او در پایان تاکید کرد: امیدوارم روند درمان مصدومیتم سریع پیش برود تا خیلی زود با قدرت و انگیزه بیشتری نسبت به قبل به تشک کشتی و مسابقات برگردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز