خبرگزاری کار ایران

هنرجو: ساخت پیست سرعت کرمانشاه به رشد اسکیت کشور کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۳۷

مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت از روند تکمیل پیست اسکیت سرعت کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت ،مجید هنرجو رییس این فدراسیون در حاشیه سفر به کرمانشاه  جهت برگزاری مجمع عمومی از  روند تکمیل پیست اسکیت سرعت  این استان بازدید کرد.

وی  با ابراز رضایت از وضعیت اسکیت در کرمانشاه، اظهار کرد: در چندسال اخیر تحولات خوبی در اسکیت کرمانشاه رخ داده که امیدواریم همچنان پله پله این مسیر ادامه داشته باشد.

وی افزود :با توجه به اینکه برخی از پیست هایی که در سالهای گذشته در سطح کشورساخته شده از جمله پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران که یکی ازپیست های بین المللی در سطح کشور می باشد و سطح آن از پوشش آسفالت است، که البته مانعی برای انجام تمرینات ملی پوشان و برگزاری مسابقات در این پیست وجود ندارد و تنها به جهت ساییدگی چرخ های اسکیت ورزشکاران، نیاز به روکش رنگ دارند، همانند پیست اسکیت استان مرکزی که پس از انجام روکش رنگ یکی از بهترین پیست های کشور می باشد ، که می توانیم در مدت انجام روکش رنگ از پیست دیگر استان ها برای برگزاری مسابقات و اردوها استفاده کنیم.

رییس فدراسیون اسکیت افزود:با توجه به احداث چندین پیست در حال ساخت در سطح کشور از جمله کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری (فرخشهر) و ... می توان در صورت تکمیل و آماده سازی این پیست ها مسابقات آتی را در این استان نیز برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون اسکیت یکی از مهمترین اقدامات انجام شده این رشته را در کرمانشاه احداث پیست اختصاصی برای آن دانست و افزود: ساخت چنین پیست استانداردی کار راحتی نیست تکمیل این پیست به رشد اسکیت در استان و همچنین در کشور کمک می کند.

 هنرجو در پایان  تصریح کرد :وجود پیست های استاندارد کمک میکند تا ملی پوشان ما در سطح بالاتری در مسابقات برون مرزی ظاهر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز