خبرگزاری کار ایران

کشتی جام تختی؛

کشتی جام تختی، ارمنستان و گرجستان آمدند/ احتمال حضور تاجیک‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۳۰۳

رقابت‌های جام تختی کشتی آزاد با شرکت دو یا سه تیم خارجی در روزهای پایانی هفته جاری در تنکابن برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جام تختی به عنوان مرحله سوم چرخه انتخابی تیم ملی آزاد روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تنکابن برگزار خواهد شد.

حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع سه طلایی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2021 اسلو و رحمان عموزاد، یونس امامی، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی 6 طلایی تیم ملی در پیکارهای قهرمانی آسیا در اولانباتور مغولستان، کشتی‌گیرانی هستند که از شرکت در جام تختی معافند. سایر مدعیان کسب دوبنده تیم ملی در این رقابت‌ها باید شرکت کنند.

پیش از این دو مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی آزاد تحت عنوان مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی جام تختی در سال گذشته به انجام رسیده و کشتی‌گیران از این دو میدان سهمیه لازم را به دست آورده‌اند.

جام تختی محل ورود صاحبان مدال‌های نقره و برنز جهان در سال گذشته به چرخه انتخابی سال 2022 است. در حالی که پیش از این صحبت از احتمال حضور تیم‌های ارمنستان، گرجستان و اتریش در جام تختی بود، اکنون دو تیم ارمنستان و گرجستان با دو تیم وارد ایران شده‌اند و احتمال حضور تاجیک‌ها در این رقابت‌ها نیز وجود دارد.

جام تختی در تقویم اتحادیه جهانی نیست و در شرایطی که بیش از سه تیم در هر رقابتی شرکت کنند، عنوان بین‌المللی به آن مسابقه اطلاق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز