خبرگزاری کار ایران

محسن‌نژاد: امسال فقط به فکر طلای جهان هستم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۸۵۲

قهرمان کشتی فرنگی جام تختی تأکید کرد، در سال جاری تمام فکر و ذکرش معطوف به دستیابی به مدال طلای جهان است.

 مهدی محسن‌نژاد قهرمان کشتی فرنگی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره وضعیتش بعد از آسیب‎ دیدگی از ناحیه دنده اظهار داشت: در اردوی اولِ پس از مسابقات آسیایی آقای  بنا به من استراحت دادند، البته در اردو حضور داشتم، اما نتوانستم تمرین کنم و بیشتر کارم معطوف به دوومیدانی و فیزیوتراپی بود.

او در ادامه افزود: در اردوی بعدی تمرین کشتی را آغاز کردم و در زمان حضور تیم در تورنمنت قزاقستان، تمرینات ما تا 15 خرداد در خانه کشتی ادامه پیدا کرد. اوایل کمی در خاک اذیت می‌شدم، چون غضروفم آسیب جدی دیده بود، ولی در اردوی اخیر خیلی محکم تمرین کردم.

 

او در مورد اینکه آیا از نحوه انتخاب ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم برای جهانی بلگراد آگاهی دارد، گفت: جام تختی با حضور تمام مدعیان 60 کیلوگرم برگزار شد و نفر منتخب هم به قهرمانی آسیا رفت. در آن مسابقات تا فینال پیش رفتم و فینال را به خاطر آسیب‎‌دیدگی دنده از دست دادم. حالا باید ببینیم صلاحدید کادر فنی تیم ملی چطور است. فعلا که نفر اول هستم، اما در نهایت محمد بنا تصمیم می‌گیرد چه کسی، کجا کشتی بگیرد. هر جا که بگویند کشتی بگیر، من تبعیت خواهم کرد.

ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی عنوان کرد: تمام فکر و ذکرم طلای جهان است و تمام تلاشم را خواهم کرد که به هدفم برسم.

وی در مورد اینکه آیا مشکل استخدامش حل شده است و حمایت مسئولان استان و شهرش را در کنارش حس می‌کند یا خیر، گفت: حرفش را نزنیم بهتر است. تنها ورزشکار بهبهان هستم که مدال جهانی گرفته‌ام، اما هیچ توجهی به این موضوع نمی‌شود. کار استخدامم در پالایشگاه هم هنوز انجام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز