خبرگزاری کار ایران

هنرجو: لغو بازی های آسیایی هانگژو اهداف فدراسیون را تغییر نمی دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۵۲۶

رییس فدراسیون اسکیت گفت: لغو بازی های آسیایی هانگژو اهداف فدراسیون را تغییرنمی دهد‌.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت،مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه همراه با جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب بازدید و با بازیکنان گفتگو کرد.

وی ضمن تبریک به انتخاب شایسته محمدی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان و  تشکر از حضور و بازدید از  اردوی فری استایل  افزود:  ما قدردان زحمات هیات این استان و اداره کل  ورزش و جوانان  اصفهان در میزبانی و برگزاری اردوهای تیم ملی هستیم.

هنرجو اظهار داشت:با توجه به لغو بازی های آسیایی هانگژو  تغییراتی در برگزاری اردوها از سوی فدراسیون صورت گرفت اما هدف ما  تغییرنمیکند و  در حال برنامه ریزی برای سایر مسابقات آسیایی و جهانی هستیم.

همچنین محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ضمن خدا قوت به بازیکنان و کادر فنی بیان داشت:  شما سرمایه های اصلی این ورزش هستید و  امروز با برنامه ریزی توسط فدراسیون  اسکیت  و استفاده از تمام ظرفیتهای این رشته و تلاش شما ملی پوشان ارزنده می توانیم  موفق باشیم.

محمدی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان همچون گذشته آمادگی کامل برای همکاری در راستای اهداف و برنامه ریزی فدراسیون اسکیت را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز