خبرگزاری کار ایران

واقع بین هستیم؛

آشوری: می‌خواهیم با برطرف‌کردن نقاط ضعف، در آینده موفق باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۸۷

مسابقات قهرمانی جهانی در ۶ تاتامی برگزار شد و گاهی شرایطی پیش می آمد که ۴ کاراته کای کشورمان باید به صورت همزمان به رقابت می پرداختند و این درحالی بود که ما فقط دو مربی داشتیم.

دبیر فدراسیون کاراته با تاکید بر اینکه عملکرد و نتایج تیم‌های ایران در مسابقات جهانی اسپانیا در حال بررسی شدن است، گفت: واقع بین هستیم و می‌خواهیم با برطرف کردن نقاط ضعف، در رویدادهای آینده موفق باشیم.

به گزارش ایلنا، محسن آشوری در برنامه زنده رادیویی به ارائه توضیحاتی در مورد عملکرد تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران پرداخت و اظهار کرد: در دستیابی به اهداف یک تیم ورزشی، عوامل زیای تاثیر گذار است.

وی افزود: در مورد عملکرد تیم های ایران در اسپانیا نیز عوامل مختلف دست به دست هم داد تا به آنچه می خواستیم دست نیابیم که مهمترین دلیل آن عدم حضور مربیان در کنار تیم بود.

آشوری تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جهانی در ۶ تاتامی برگزار شد و گاهی شرایطی پیش می آمد که ۴ کاراته کای کشورمان باید به صورت همزمان به رقابت می پرداختند و این درحالی بود که ما فقط دو مربی داشتیم.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد اینکه در برخی مبارزات بر روی صندلی مربیگری نشسته است، گفت: نفرات کم سن و سال تیم ایران نیاز به دلگرمی داشتند و وظیفه ملی من بود تا در غیاب مربیان بر روی صندلی مربیگری نشسته و نقش خلبان یک هواپیمای مسافر بری را بازی کنم.

وی با اشاره به اینکه اظهار نظرات انجام شده در روزهای اخیر برای فدراسیون کاراته قابل احترام است، گفت: نمی خواهیم زحمات کسی را زیر سوال ببرم. مسوولان، مربیان و افراد مسئول تمام توان خود را به کار بستند اما عوامل مختلف اجازه نداد به هدفمان برسیم. هم اکنون در حال بررسی نتایج کسب شده هستیم.

احمد صافی از مربیان و کارشناسان کاراته کشور نیز در این برنامه رادیویی اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر نتایجی که تیم ملی کاراته در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی مورد توجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته که مساله فوق نشان از توانایی این رشته دارد. کاراته در این سال‌ها موفقیت های زیادی کسب کرده و همین موضوع باعثشده تا حساسیت ویژه‌ای بر نتایج بدست آمده تیم های این رشته در رویدادهای گوناگون به وجود آید.

صافی در خصوص نظرات کارشناسان برای پیشبرد اهداف تیم های ملی، گفت: مسوولان فدراسیون علاقمند هستند تا متخصصان راهکارهای لازم را ارائه کنند، اما با توجه به اینکه تا ۱۰ روز دیگر مسابقات آسیایی را در پیش داریم باید تمام ذهن خود را معطوف این رقابتها کنیم.

وی ادامه داد: همه ما از نتایج نوجوانان و جوانان و مشکلات پیش آمده دراسپانیا مطلع هستیم اما باید بررسی نتایج را به بعد از مسابقات آسیای موکول کنیم تا حاشیه ای گریبان تیم ملی را نگیرد.

صافی گفت: ما قهرمانان بزرگی داریم اما شرایط برای همکاری همه آنها فراهم نشده است. اما می توانند به عنوان دلسوز کاراته در نتایج بدست آمده این تیم اظهار نظر کنند تا کاراته همچون گذشته به افتخار آفرینی خود ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز