خبرگزاری کار ایران

انتصاب مربیان تیم ملی کشتی آزاد در اردوی آخر ملی پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۰۵

انتصاب مربیان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان انجام شد و آخرین اردوی ملی‌پوشان قبل از اعزام به مسابقات آسیایی مغولستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پیشنهاد پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون کشتی، سید مصطفی میرعمادیان، مصطفی آقاجانی، احسان امینی، اباذر اسلامی و بهنام احسان پور بعنوان مربیان، دکتر عباس خدایاری بعنوان مربی آمادگی جسمانی و علی مدهنی بعنوان آنالیزور این تیم برای حضور در مسابقات جهانی صربستان و بازی های آسیایی چین منصوب شدند.

ملی‌پوشان کشتی فرتگی و کشتی آزاد که به ترتیب از 13ام  و 14 ام فروردین ماه سال جاری اردویشان به پایان رسید. برای استراحت 3روزه اردوی خود را ترک کرده بودند  از 17 ام کشتی‌گیران فرنگی و از 18ام فروردین ملی‌پوشان آزاد کار  برای اخرین اردوی خود و آمادگی بیشتر به منظور شرکت در مسابقات آسیایی مغولستان حضور به عمل آوردند. مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی آسیا از 30 فروردین ماه به میزبانی مغولستان آغاز می‌شود. 

شاگردان پژمان درستکار نیز که از18 فروردین ماه وارد اردوی آخر خود شدند. مسابقات آسیایی کشتی‌گیران آزاد کار کشورمان طی روزهای 3 و 4 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور به مغولستان خواهند رفت. 

اسامی آزادکاران به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: رضا مومنی

۶۱ کیلوگرم: داریوش حضرت قلی‌زاده

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد

۷۰ کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی

۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی

۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور

۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان

۱۲۵ کیلوگرم: یدالله محبی

سرمربی: پژمان درستکار

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز