خبرگزاری کار ایران

استارت تیم ملی نوجوانان دختر از ششم فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۶۸۴

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در سال 1401 از ششم فروردین‌ماه جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نوجوانان دختر در سال 1401 از صبح روز شنبه ششم فروردین آغاز می‌شود و میترا شعبانیان سرمربی این تیم 15 بازیکن را به این اردو دعوت کرد.

شقایق حسن‌خانی، ستایش هادی، زهرا محمدزاده، دیانا رشیدی، هلیا پیری، هدیه طالعی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، مریم محمدی، آسیه حسنی، آتنا شادکین، پریا حاجتمند، درسا فلاح، نگار سادات هاشمی و نیلی رستمی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

موهبه نجفی‌زاده به عنوان سرپرست، میترا شعبانیان (سرمربی)، اعظم عیدی و صفورا گل‌افشان (مربیان)، شبنم ملکی (مربی بدنساز)، ایمان شاهمرادزاده (آنالیزور)، اکرم حبیب‌لوی (فیزیوتراپ) و فاطمه حاتمی به عنوان ماساژور بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند.

این مرحله از تمرینات تیم ملی نوجوانان دختر تا روز شنبه بیستم فروردین‌ماه در کمپ چمران واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران و پژوهشکده نفت برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 آماده می‌کند و تا کنون 10 مرحله اردو برگزار کرده است.

این رقابت‌ها از 16 تا 23 خرداد به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد و تیم نوجوانان دختر ایران در گروه A با ازبکستان، تایلند، کره‌جنوبی و استرالیا همگروه هستند.

شاگردان میترا شعبانیان در روز نخست مرحله گروهی به مصاف استرالیا خواهند رفت و در دومین روز استراحت دارند. ملی پوشان دختر ایران در روزهای سوم تا ششم نیز به ترتیب با تایلند، کره‌جنوبی و ازبکستان بازی می‌کنند.

حضور در جام کورناکیای ایتالیا که از 27 تا 29 فروردین برگزار می‌شود، یکی دیگر از برنامه‌های آماده‌سازی این تیم قبل از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز