خبرگزاری کار ایران

نعمت پور: شاهد کشتی های خوبی در جام تختی بودم/ شایسته ها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۳۸۲

قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: شاهد کشتی های خوبی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بودم.

به گزارش ایلنا، طالب نعمت پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و عضو کمیته فنی چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز  در مورد این مسابقات گفت: در کل شاهد کشتی های خوبی در جام تختی بودیم هرچند که کشتی های روز دوم و سوم از کشتی های روز اول کمی بهتر بود.

وی ادامه داد: تمامی داشته های ما به جزء 7 مدال آور معاف شده در این مسابقات بودند که در برخی از اوزان کشتی گیران با تجربه و در برخی اوزان نیز کشتی گیران جوان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

نعمت پور تصریح کرد: چشمه ی کشتی فرنگی کشور همیشه در حال جوشش است و کسب مدال طلای جام تختی توسط جوانانی مانند علی نوربخش، ایمان محمدی و دانیال سهرابی نوید روزهای خوبی را برای کشتی کشور می دهد، ضمن اینکه شاهد موفقیت کشتی گیران مانند عارف حبیب الهی بودیم که توانست در وزن 77 کیلوگرم خط و نشانی برای سایر حریفان خود بکشد.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان اظهار داشت: تمامی داشته های ما در کشتی فرنگی در این رقابت ها حضور داشتند و کادر فنی به تمامی نفرات چه از تیم جوانان، تیم امیدها، تیم نیروهای مسلح و کشتی گیران صاحب سهمیه این فرصت را داد تا در یک رقابت سطح بالا خود را به تیم ملی معرفی کنند.

نعمت پور ادامه داد: جام تختی نشان داد که روند اجرای چرخه انتخابی تیم ملی به درستی انجام شده و کشتی گیرانی که شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی بودند در این مسابقات با شکست تمامی رقبای خود، صلاحیتشان را به کادر فنی ثابت کردند.

وی تصریح کرد: البته کار در اینجا تمام نشده است و قطعا حضور این کشتی گیران به همراه کشتی گیران مدال آور در اردوهای تیم ملی و اعزام به تورنمنت های مختلف بین المللی و محک آن ها با کشتی گیران خارجی در نهایت باعث خواهد شد تا کادر فنی شناخت لازم را نسبت به نفرات خود پیدا کنند و براساس آن تصمیمات خود برای انتخاب نفرات به جهت اعزام به رقابت های بازی های آسیایی چین و جهانی صربستان بگیرند.

نعمت پور در پایان با تقدیر از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون با اجرای قانونمند چرخه ی انتخابی تیم ملی انگیزه را دوباره به کشتی گیران باز گردانده است و کشتی گیری که بتواند خود را در مسابقات داخلی و خارجی به کادر فنی ثابت کنم، شایسته پوشیدن دوبنده ی تیم ملی خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز