خبرگزاری کار ایران

اعتراض معمار کشتی به مربیان در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۲۸۹

با توجه به سفر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که فردا به اهواز صورت می‌گیرد، مراسم هم فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، چهل‌ودومین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز در اهواز آغاز شد. این رقابت‌ها به عنوان یکی از مراحل اصلی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در مغولستان، بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های جهانی صربستان در سال آینده محسوب می‌شود. این مسابقات در سالن ۲۵۰۰ نفری سازمان برق مجموعه ور گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد.جلسه کمیته مربیان در مسابقات کشتی جام تختی با 45 دقیقه برگزار شد، چرا که مربیان اعلام کرده بودند به آنها گفته شده است ساعت 18 در جلسه باشند، اما زمان اعلامی ساعت 17 بود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در واکنش به حضور دیرهنگام مربیان در جلسه گفت که اگر مسابقات بین‌المللی بود هم می‌توانستید دیر بیایید؟ در جریان این نشست، مربیان با هم و تلفنی صحبت‌ می‌کردند که این مسئله باعث گلایه مصلایی‌پور رئیس کمیسیون داوران از آنها شد.

براساس این گزارش، در حالی که قرار بود مراسم افتتاحیه جام تختی امروز برگزار شود، با توجه به سفر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به اهواز در روز پنجشنبه،  این مراسم هم فردا برگزار خواهد شد.

در مسابقات جام تختی چند کشتی‌گیر به دلیل مثبت شدن تست کرونا و مصدومیت حضور نداشتند. سجاد عباسپور در وزن 55 کیلوگرم به دلیل کرونا غایب بود. براساس اعلام کادر فنی، مهرگان جهانگیری در وزن 55 کیلوگرم هم در مسابقات غیبت داشت. مربیان این کشتی‌گیر دلیل آن را مصدومیت اعلام کردند، اما برای اینکه جدول به هم نخورد نام او در لیست بود.

طاهر غبیشاوی هم به دلیل مصدومیت در جام تختی شرکت نکرد. محمد حسین‌وند که قرار بود در وزن 60 کیلوگرم روی تشک برود بنا به درخواست مربیان و مشکلات وزنی قرار شد در 55 کیلوگرم رقابت کند که در مراسم وزن‌کشی سر وزن نرسید.

در جریان مسابقات یکی از کشتی‌گیران تیم بهبهان به محل مسابقات دیر رسید. با توجه به اینکه بارها نام او اعلام شد و این کشتی‌گیر روی تشک نیامد، حریفش برنده اعلام شد که این مسئله با اعتراض شدید مربیانش به محمد بنا و کادر فنی و کمیته برگزاری مسابقات روبه‌رو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز