خبرگزاری کار ایران

با همت فدراسیون نجات غریق و غواصی؛

پیریایی: اولین مسابقه نقاشی با عنوان پیشگیری از غرق شدگی را طراحی کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۵۶

رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: اولین مسابقه نقاشی را با عنوان پیشگیری از غرق شدگی طراحی کرده‌ایم و در حال اجرا است.

بیژن پیریایی رئیس کمیته پیش گیری از غرق شدگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره برگزاری اولین مسابقه این کمیته اظهار داشت: باید بگویم طبق موضوعات حائز اهمیت و مربوط به کمیته پیشگیری سعی داشتیم با کمک دوستان و نظرات و پیشنهادات کارشناسانه در جهت پیشبرد اهداف و کاهش آمار مغروقین در سراسر کشور یک گام مثبتی را برداریم.

وی ادامه داد: به لطف خداوند تا کنون اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم و در راستای رشد و پرورش فرهنگ ایمنی در آب و با هدف آموزش همگانی در خصوص خطرات اماکن آبی اولین مسابقه نقاشی را با عنوان پیشگیری از غرق شدگی طراحی کرده‌ایم و در حال اجرا است.

پیریایی خاطرنشان کرد: در این مسابقه که بخشی از پویش قرن بدون غریق است و به مناسبت دهه فجر از 6 بهمن شروع شده، شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا بیست و ششم بهمن ماه سال جاری از طریق سایت رسمی فدراسیون نجات غریق و غواصی ج.ا.ا به نشانی DP.Lifesaving.ir ارسال کنند. محورهای این مسابقه پیشگیری از غرق شدگی، خطرات اماکن آبی، ایمنی در آب و شنای ایمن است.

رئیس کمیته پیش گیری از غرق شدگی درخصوص نهادهایی که در این پویش همکاری داشته‌اند، بیان داشت: تاکنون نهادهایی مانند وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی و همچنین سازمان بهزیستی کل کشور ما را حمایت و همراهی کرده‌اند. برخی از هنرمندان و چهره های عرصه کودک و نوجوان نیز با انتشار پوستر این مسابقه به این پویش پیوستند. همه ارگان‌ها، افراد و رسانه هایی که در این زمینه برای خود مسئولیت اجتماعی قائل هستند دعوت می‌کنیم در کنار ما باشند و در این مسیر سخت و طولانی ما را یاری کنند. تاکنون سه مجموعه تجاری و صنعتی برای حمایت از این مسابقه اعلام آمادگی کردند که در حال مذاکره هستیم.

 وی در پایان همچنین درباره رده‌های سنی مجاز برای شرکت در این مسابقه عنوان کرد: این مسابقه در رده‌های سنی 2 تا 5 سال، 6 تا 9 سال، 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال، 16 سال به بالا برپا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز