خبرگزاری کار ایران

دربی اصفهان در لیگ بسکتبال، ادامه موفقیت‌های ذوب آهن یا طلسم شکنی سپاهان؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۲۲

دربی اصفهان در لیگ بستکتبال میان ذوب آهن و سپاهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا،  تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان  قهرمان بدون رقیب دهه های هفتاد و هشتاد سوپر لیگ بسکتبالایران با هدایت دکتر فرزاد کوهیان سرمربی خود فردا به مصاف فولادمبارکه سپاهان خواهد رفت تا دربی اصفهان را برگزار کنند. سپاهان تیمی است که به تازگی از لیگ دسته یک صعود کرده و پس از 21 سال دوری در حالی با گام‌های نه چندان مطمئن پا به عرصه رقابت‌های لیگ برتر می‌گذارد که هرگز برنده شهرآورد دیار نصف جهان نبوده است.

بعدازظهر امروز شاگردان کوهیان ضمن حضور در  سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آخرین تمرین خودرا انجام دادند و برای حضور در دیدار فردا در مقابل فولادمبارکه سپاهان آماده شدند.

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان که همیشه فعالیت‌هایش را مبتنی بر سازندگی و کشف استعداد برنامه ریزی کرده است در حالی با تیم فولاد مبارکه سپاهان دیدار می‌کند که که بخش عمده ای از بازیکنان این تیم پرورش یافته ذوب آهن هستند، نام‌هایی چون‌ عماد سلمانی، فرهاد صبوری، امیرحسین مجیری، معین خرسندی، شارا زادوریان، امیرفاخر افتخاری و... که در ذوب آهن پرورش پیدا کرده و در این دیدار مهم به مصاف تیم سابقشان خواهند رفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز