خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار بهداد سلیمی با آیت الله موسوی اردبیلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۲

شما با عملکردتان موجب سرفرازی ایران و ایرانیان هستید / شما باید وسیله گسترش نام اهل بیت(ع) باشید / بهداد سلیمی: هرچه دارم از اهل بیت(ع) است.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعیان در قم، تأکید کرد که ورزشکاران ضمن رعایت اخلاق اسلامی، نام اهل بیت(ع) را در میادین ورزشی بیش از پیش مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، پیش از ظهر امروز در دیدار بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی و المپیک، با تقدیر از فعالیت ها و عملکرد این قهرمان نامی کشور، اظهار داشت: شما با عملکردتان موجب سرفرازی ایران و ایرانیان هستید و البته باید از این فرصت استفاده کنید تا مردم را به اسلام و انسانیت دعوت کنید.

وی اضافه کرد: شما باید از این جایگاه کنونی تان استفاده کرده و با نفوذی که در بین جوانان دارید، آن ها را به سمت اسلام و اخلاق اسلامی دعوت کنید

مرجعیت دینی با تأکید بر این که شما باید وسیله گسترش نام اهل بیت(ع) باشید، بیان داشت: در میادین ورزشی باید همواره یاد خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را مطرح کنید و به این طریق وسیله ای باشید تا جوانانی که با نگاه مثبتی به شما نگاه می کنند، به سمت اسلام و اهل بیت(ع) گرایش پیدا کنند تا هم دنیا و هم آخرتتان آباد شود.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی تأکید کرد: توجه داشته باشید که عملکرد شما در مطرح کردن نام اهل بیت(ع) در میادین بزرگ ورزشی، شاید کاربردی بسیار قوی تر از ده ها منبر مذهبی داشته باشد، چون شما در آن لحظات حساس میادین ورزشی، با احساسات مردم سر و کار دارید و به همین جهت باید وسیله ای برای گسترش نام و فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) باشید.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزش کشور به حل مشکلات ورزشکاران به ویژه قهرمانان نامی کشور شد.

بهداد سلیمی: هرچه دارم از اهل بیت(ع) است

در ادامه این دیدار صمیمی، بهداد سلیمی در سخنانی با بیان این که دیدار با حضرتعالی مایه افتخار ماست و از مدت ها پیش اصرار داشتم که این سعادت را کسب کنم، گفت: امیدوارم سعادت داشته باشم که بازهم برای کشورم و اسلام، افتخار آفرینی کرده و در این راه موفق باشم.

این قهرمان نامی کشور تأکید کرد: معتقدم اگر امروز مردم مرا می شناسند و مورد لطف آنان قرار دارم و می توانم در عرصه های جهانی برای کشورم و اسلام افتخار آفرینی کنم، همه از لطف خدا و توجهات ائمه معصومین(ع) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز