خبرگزاری کار ایران

الهی: برای مسابقات کشوری آماده می‌شوم/ حاضر به وزن کم کردن نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۹۲

ملی‌پوش کشتی آزاد در مسابقات جهانی نروژ گفت: در وزنی کشتی خواهم گرفت که نیازی به وزن کم کردن نداشته باشد.

عرفان الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره حضور در مسابقات قهرمان کشوری گفت: تمریناتم بعد از بازگشت از نروژ قطع نشد، اما از اردوی عراق تمریناتم کاملاً جدی شد و برای حضور در رقابت‌های قهرمان کشوری که اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی است، تمرین می‌کنم.

او در پاسخ به این سؤال که قصد دارد در مسابقات قهرمان کشوری در همان وزن 70 کیلوگرم روی تشک برود، گفت: من اصلاً وزن کم نمی‌کنم. یعنی اصلاً نمی‌خواهم در وزنی کشتی بگیرم که وزن کم کنم. سلامتم در کنار ورزش قهرمانی برایم خیلی اهمیت دارد. اینکه در کدام وزن کشتی بگیرم بستگی به شرایط وزنی‌ام در مسابقه پیش رو دارد.

ملی پوش کشتی با اشاره به اینکه برادرش بوکسور بوده و دوره قهرمانی‌اش به خاطر وزن کم کردن‌های مکرر زود تمام شده است، بیان کرد: برادرم که هفت سال از من بزرگتر است، ورزشکار بود و بوکس کار می‌کرد. متأسفانه در آستانه اعزام به مسابقات جهانی کتفش در رفت. او از همین وزن کم کردن‌های زیاد خیلی آسیب دید و در نهایت مجبور شد بوکس را کنار بگذارد. قطعاً من اشتباه او را تکرار نخواهم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز