خبرگزاری کار ایران

مسابقات کامبت گیمز - روسیه؛

جایگاه هفتمی ایران در جدول توزیع مدا‌ل‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۶۲

مسابقات کامبت گیمز هر ۴ سال یکبار با حضور مدال‌آوران آخرین دوره مسابقات جهانی و قاره‌ای هر رشته برگزار می‌شود.

کاروان ورزش ایران با نشان طلای تکواندو با ۷ پله صعود در مکان هفتم جدول رده بندی توزیع مدال‌های دومین دوره مسابقات کامبت گیمز قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مسابقات کامبت گیمز در حالی در سن پترز بورگ روسیه در حال پیگیری است که روز گذشته تیم ملی تکواندو کشورمان موفق شد با ۵ پیروزی متوالی برابر حریفان مطرح جهانی خود به مقام قهرمانی دست یابد. با مدال طلا ملی پوشان تکواندو، کاروان ورزشی ایران در جای هفتم قرار گرفت.

در پایان هفتمین روز مسابقات کامبت گیمز، روسیه میزبان بازی ها با ۳۳ طلا، ۱۴ نقره و ۲۱ برنز در صدر جدول قرار دارد. فرانسه با ۱۲ طلا، ۵ نقره و ۵ برنز در جای دوم ایستاد و ژاپن با ۱۱ طلا، ۵ نقره و ۴ برنز جایگاه سوم را از ان خود دارند.

اوکراین با ۳ طلا، ۱۲ نقره و ۱۲ برنز، تایلند با ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و ایتالیا با ۲ طلا، ۷ نقره و ۴ برنز و ایران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز به ترتیب عناوین چهارم تاهفتم را در اختیار دارند.

لهستان با ۲ طلا، یک نقره و ۷ برنز، کره جنوبی با ۲ طلا، یک نقره و ۵ برنز و آذربایجان و کرواسی هر کدام با ۲ طلا، یک و ۲ برنز در ردیف بعدی جدول رده بندی توزیع مدالهای دومین دوره مسابقات کامبت گیمز قرار دارند.

مسابقات کامبت گیمز هر ۴ سال یکبار با حضور مدال‌آوران آخرین دوره مسابقات جهانی و قاره‌ای هر رشته برگزار می‌شود. از کشورمان ۳۲ ورزشکار در رشته های تکواندو، کاراته، ووشو، ساواته، کیک بوکسینگ، سامبو، موی تای و کشتی با کمربند به این رقابتها دعوت شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز