خبرگزاری کار ایران

مسابقات کامبت گیمز - روسیه؛

ملی پوشان تکواندو به نیمه نهایی رسیدند / کره جنوبی زانو زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۶

تیم ملی تکواندوی ایران با شکست و حذف کره جنوبی به عنوان تیم اول گروه b به مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات کامبت گیمز راه یافت.

تیم ملی تکواندوی ایران با شکست و حذف کره جنوبی به عنوان تیم اول گروه b به مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات کامبت گیمز(المپیک هنرهای رزمی جهان) راه یافت.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان شایسته تکواندو کشورمان که روز گذشته در چهارچوب رقابت های کامبت گیمز در سن پتربورگ روسیه مقابل تیم های امریکا و ونزوئلا صاحب برتری ۲۶ بر ۵ و ۲۸ بر ۴ شده بودند، بعد از ظهر امروز در سومین پیکار خود موفق شدند تیم ملی کره جنوبی را ۲۷ بر ۷ شکست دهند و به مرحله بعدی راه یابند.

براساس این گزارش، تیم ملی تکواندو ساعت ۱۸ به وقت سن پترزبورگ برای راهیابی به بازی نهایی نهایی باید به مصاف تیم ملی اسپانیا برود. در دیگر مبارزه نیمه نهایی مسابقات تکواندو کامبت گیمز تیم ملی روسیه و امریکا به دیدار هم می شتابند.

این دوره از مسابقات به صورت تیمی با روش جام جهانی برگزار می شود. محمد خمسه، بهنام اسبقی، علیرضا نصر آزادانی، کوروش رجلی، فرزاد عبداللهی، مهدی خدابخش و مسعود حجی زواره اعضای تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات را تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز