خبرگزاری کار ایران

در مسابقات جهانی کنیا:

مدال نقره به اسکیت‌بازان کاشانی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۲

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان، از نائب قهرمانی جهان توسط اسکیت بازان کاشانی «در رشته رول بال» در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ کنیا خبر داد.

ایلنا: رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان، از کسب نائب قهرمانی توسط اسکیت بازان کاشانی «در رشته رول بال» در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ کنیا خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴ جوان اسکیت‌باز کاشانی «در رشته رول بال» در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ کنیا، توانستند مقام نائب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهند.

به گفته وی، آقایان علیرضا فلاحی، جواد حمید پناه، مجید حمید پناه و محمدرضا آخوندزاده ۴ اسکیت باز کاشانی عضو تیم ملی ایران به این موفقیت دست یافتند.

مربی تیم اسکیت شهرستان کاشان نیز گفت: ملی پوشان رول بال کاشان که اولین حضور خود را در رقابت‌های جهانی تجربه کردند، توانستند در دیدار فینال و پایانی مسابقات به مصاف تیم با تجربه و قدرتمند هند رفته و با نتیجه ۶ بر ۹ بازی را واگذار و با مدال نقره نائب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

علیرضا سلمان طاهری افزود: ملی پوشان رول بال کشورمان دراین دوره از مسابقات با ارائه بازی‌های درخشان و پیروزی مقابل تیم‌های تانزانیا با نتیجه ۶ بر صفر، پنال ۶ بر یک، اوگاندا ۶ بر ۳ و تساوی مقابل هند با نتیجه ۳ بر ۳ راهی نیمه نهائی شده و در این مرحله با عملکرد تحسین برانگیز خود تیم دانمارک قهرمان دوره گذشته را ۳ بر ۲ از پیش روی خود برداشته تا راهی فینال این دوره از مسابقات شود.

وی افزود: در گام آخر این دوره از مسابقات حریف با تجربه هند توانست مقام نخست را از آن خود کند.

به گفته وی، در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ کنیا به ترتیب: هند، ایران، دانمارک و کنیا مقام‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.

ملی پوشان رول بال کشورمان فردا سه شنبه ۱۶ مهر ماه وارد کاشان می‌شوند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز