خبرگزاری کار ایران

مسابقات چهار جانبه آرژانتین؛

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال سوم شد

کد خبر : ۱۰۹۰۷۹

سابقات والیبال چهار جانبه آرژانتین با برگزاری دو دیدار در شهر مورون به پایان رسید و تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورمان ۳ بر صفر استرالیا را شکست داد.

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران در دومین بازی خود در مسابقات چهارجانبه آرژانتین برابر استرالیا به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال چهار جانبه آرژانتین با برگزاری دو دیدار در شهر مورون به پایان رسید و تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورمان ۳ بر صفر استرالیا را شکست داد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در این بازی از سال افزون، رحیمی، باقرپور، فائزی، میرزاجانپور، تاریوردی و قرا در ابتدای بازی استفاده کرد و ملی‌پوشان ایران در سه ست متوالی با امتیازهای مشابه ۲۱ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند.

در دیدار نهایی نیز آرژانتین ۳ بر ۲ روسیه را با امتیازهای ۲۱-۱۹،۱۵-۲۱،۲۱-۱۲،۱۶-۲۱ و ۱۵-۱۱ شکست داد تا قهرمان این رقابت‌ها شود.

رده‌بندی نهایی این مرحله مسابقات چهارجانبه آرژانتین به شرح زیر است:

۱ - آرژانتین

۲ - روسیه

۳ - ایران

۴ - استرالیا

دومین دوره مسابقات چهار جانبه آرژانتین فردا، سه‌شنبه در شهر کابا آغاز می‌شود که برنامه روز نخست آن به وقت محلی به قرار زیر است:

ساعت ۱۹، ایران - روسیه

ساعت ۲۱:۳۰، آرژانتین - استرالیا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز