خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۰۸)؛

علی نژاد: میزبان می خواهد مدال ها را بگیرد / اطلاع رسانی مسابقات ضعیف بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۲۰

به نظرم میزبان به دنبال این بود که بتواند مدال های این بخش را به خود اختصاص دهد چراکه در بخش ساندا ما مدال ها را خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون ووشوی کشومان معتقد است افزایش تعداد داوران اندونزیایی در رقابت های ووشو بخت مدال آوری کشور میزبان و همچنین کشوری مانند مالزی را بیشتر کرده است.

گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، مهدی علی نژاد در مورد عملکرد ووشوکاران ایران تا رو دوم گفت: واقعا عملکرد تالوکاران ما خوب بود، مخصوصا بانوان که از حد انتظار نیز فراتر رفتند. هانیه رجبی می‌توانست طلا بگیرد که نشد ولی نقره او هم کمتر از طلا نبود. سرداور مالزیایی به حریف رجبی نمره بهتری داد.

وی همچنین در ادامه افزود: تعداد داورانی که به این رقابت ها آمده بودند کم بود به همین دلیل نیز بیشتر داوران از کشور میزبان هستند که این مساله بر روی امتیازهایی که رد و بدل می شود تاثیرگذار است.

علی نزاد با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی میزبان برای دعوت از داوران و حضور ورزشکاران ضعیف بود، متذکر شد: به ما هم اعلام نکرده بودند چند داور می توانید به این رقابت ها اعزام کنید، به همین دلیل نمی دانستیم که اینجا با کمبود داور مواجه می شوند و از کشور خود داورانی را انتخاب می کنند. در بخش های دیگر نیز گفته بودند هر تالوکار تنها در یک فرم می‌تواند حضور یابد اما اینجا متوجه شدیم این طور نیست و ورزشکاران می توانند در چند بخش اجرای فرم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم میزبان به دنبال این بود که بتواند مدال های این بخش را به خود اختصاص دهد چراکه در بخش ساندا ما مدال ها را خواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز