خبرگزاری کار ایران

تشریح عملکرد ۱۰۰ روزه کمیته آموزشی در نشست وبینار با استان ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۳۹۰

کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی طی نشست با مسئولان کمیته آموزش هیات های استانی، فعالیت های ۱۰۰ روز گذشته را تشریح و برنامه های مصوب برای سه ماه پیش رو را هم اعلام می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست وبینار کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی با مسئولان کمیته آموزش در هیات های استانی  روز دوشنبه برگزار می شود.

برای برگزاری این نشست از ۳۳ مسئول کمیته آموزش در هیات های استانی و منطقه آزاد اروند دعوت شده است.

حبیب خمجانی مسئول کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی در مورد این نشست گفت: تشریح فعالیت های صورت گرفته توسط کمیته طی ۱۰۰ روز گذشته یکی از محورهای نشست روز دوشنبه است که از ساعت ۱۳ آغاز می شود. در این نشست همچنین در مورد برنامه های مصوب برای سه ماه تابستان اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

 

وی گفت: مبنای کار این بود که فرودین ماه نشست حضوری با مسئولان کمیته آموزش هیات های استانی داشته باشیم اما به دلیل تشدید اعمال محدودیت های کرونا انجام را منتفی و  نشست آنلاین مورد نظر را جایگزین کردیم.

 

مسئول کمیته آموزش تاکید کرد: البته طی سه ماه گذشته و در چند مرحله با مسئولان کمیته آموزش نشست آنلاین داشتیم. نشست روز دوشنبه اما نخستین نشستی است که صرفا به منظور ارزیابی فعالیت های گذشته و برنامه های پیش رو و بحث و بررسی در مورد آنها برگزار می شود.

 

خمجانی با تاکید بر اینکه تربیت منجی و نظارت و بازرسی فنی و کارشناسی بر اماکن آبی در شرح وظایف فدراسیون نجات غریق و غواصی گنجانده شده، تاکید کرد: در واقع دانش افزایی محور بسیاری از فعالیت های فدراسیون است. کمیته آموزش اما طی ماه های گذشته به خاطر پروتکل های کرونایی در برگزاری دوره برای دانش افزایی محدودیت داشت اما تا حدی با برگزاری دوره های وبینار آن را جبران کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اسفندماه ۲ دوره وبینار داشتیم. اردیبهشت ماه هم دوره هایی با محوریت حقوقی، تکمیل فرم های حوادث و تعاریف و مفاهمی منجی گری در استخرها (منجیگری درجه ۳) برگزار کردیم. در عین حال از طریق فضای مجازی و ارسال فیلم های آموزشی هم با مسئولان کمیته آموزش سراسر کشور هم در تعامل لازم بودیم.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی ابراز امیدواری کرد که نتایج نشست وبینار روز دوشنبه در پیشبرد بهتر برنامه ها و اهداف این کمیته طی ماه های آینده مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز