خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات فلوربال جوانان کشور

کد خبر : ۱۰۶۶۵۰

دومین دوره مسابقات فلوربال جوانان قهرمانی کشورآقایان به مناسبت هفته دفاع مقدس که با شور و هیجان خاصی در ورزشگاه کارگران شهرستان قروه جریان داشت، با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.

دومین دوره مسابقات فلوربال جوانان قهرمانی کشورآقایان به مناسبت هفته دفاع مقدس که با شور و هیجان خاصی در ورزشگاه کارگران شهرستان قروه جریان داشت، با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، این رقابتها با همکاری اداره کل ورزش وجوانان و هیات انجمنهای ورزشی استان کردستان وهمچنین اداره ورزش وجوانان شهرستان قروه برگزارشد.

در پایان این رقابتها تیم آذربایجان شرقی اول شد و تیمهای زنجان و تهران به ترتیب به مقامهای دوم و سوم دست یافتند و تیم کردستان ب کاپ اخلاق این بازیها را از آن خود کرد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات " مهران تیشه گران " مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، " رسول شیخی زاده " فرماندار استان، " رشید حمیدی " رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان، " فرهاد مبین " رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان و تنی چند از روسا و مسئولین استانی نیز حضور داشتند.

این رقابتها با حضور تیمهایی از استان تهران، ایلام، کردستان(دوتیم)، زنجان، قم و آذربایجان شرقی برگزار شد.

برای حضور در مرحله دوم لیگ جهانی:

تیم ملی سپک تاکرای کشورمان وارد " بانکوک " شد

تیم ملی سپک تاکرای مردان کشورمان برای حضور در مرحله دوم لیگ جهانی، وارد شهر بانکوک شد تا خود را برای مصاف با رقبای قدر جهانی آماده کند.

اعضای این تیم پس از شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در شهر " ادون " تایلند، به شهر بانکوک مرکز این کشور عزیمت کردند.

ملی پوشان سپک تاکرای ایران بمدت چهار روز در پایتخت تایلند، اردوی تدارکاتی خواهند داشت و سپس آماده خواهند شد تا در مرحله دوم لیگ جهانی حضور یابند.

قرعه کشی مرحله دوم لیگ جهانی روز چهارشنبه سوم مهرماه انجام می شود و تیم ملی کشورمان، حریفان خود را خواهد شناخت.

مرحله نخست لیگ جهانی ماه گذشته در شهر دهلی نو مرکز هند با حضور ۱۲ تیم برتر جهان برگزار شد که تیم ملی کشورمان با وجود آنکه برای نخستین بار به این رقابتهای معتبر صعود کرده است، توانست به مقام ششم برسد.

اسامی تیمهای شرکت کننده در لیگ جهانی به این شرح است:

تایلند، ژاپن، میانمار، مالزی، آمریکا، ایران، کره جنوبی، برونئی، اندونزی، سنگاپور، فیلیپین

چرخ مرحله دوم لیگ جهانی از پنجشنبه چهارم مهرماه جاری در بانکوک بحرکت در می آید.

قرار است مرحله سوم لیگ جهانی از تاریخ ۸ تا ۱۲ آبانماه امسال در مالزی برگزار شود.

یاد آوری میشود در رقابتهای سپک تاکرای قهرمانی جهان که هفته گذشته در شهر " ادون " تایلند برگزار شد، تیم کشورمان در " سید یک " جهانی ماندنی شد.

دومین دوره مسابقات دارت رنکینگ کشوری

" سونیا جرجانی " و " محمد مهدی دهقان " برسکوی نخست ایستادند

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و یادواره شهدای استان گیلان دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری فصل ۹۲-۹۳ به میزبانی کمیته دارت استان گیلان در دو بخش آقایان و بانوان در دو سالن مجزا برگزار شد.

دومین دوره از مسابقات رنکینگ کشوری فصل ۹۲-۹۳(انتخابی تیم ملی) با حضور ۱۲۹ بازیکن دارت انداز از استان های مختلف کشور در دو بخش بانوان و آقایان در رده سنی آزاد و به صورت انفرادی و بازی ۵۰۱ امتیازی(سه لگ از ۵ لگ دبل پایان) برگزار شد.
بر اساس این گزارش در بخش بانوان ۵۲ ورزشکار در ۱۶ گروه ۴ نفره در ۶ ایستگاه دارت کار خود را شروع کردند که در پایان پس از ۸ ساعت رقابت داغ، خانم " سونیا جرجانی " از استان گلستان توانست از مقام نخست خود در اولین دوره این مسابقات دفاع کند و در رقابتی نزدیک خانم " آسیه گل آرا " از استان مرکزی رقیب سخت کوش خود را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد. خانم " زهرا شهرام نیا " از استان گیلان و خانم " ساجده احمدی " از استان گلستان به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.
این گزارش می افزاید: مسابقات رنکینگ کشوری در بخش آقایان، با شرکت ۷۷ ورزشکار در ۳۲ گروه ۲ و ۳ نفره برگزار شد که پس از ۷ ساعت فشرده با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.
" محمد مهدی دهقان " از استان خراسان رضوی توانست با شکست " علیرضا شایق " بازیکن یزدی لیگ برتری کشور و نایب قهرمان دوره نخست رنکینگ به مقام اول دست پیدا کند و " مهدی شایسته " از استان تهران و " داریوش خورشیدی " از استان فارس به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها دست پیدا کردند.
ضمنا با مساعدت کمیته برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری در پایان مسابقات انفرادی رنکینگ، یک دوره مسابقه دوبل انتخابی برای آقایان به صورت تک حذفی برگزار شد، که در پایان تیم دو نفره شهرکهای صنعتی فارس با حضور " شاهین حسینی " و " داریوش حسینی " به مقام اول دست پیدا کرد و تیم دونفره اندیشه سبز خزر الف از استان گیلان با حضور " اسماعیل عاشوری " و سید " جلیل موسوی " به مقام دوم رسید و تیم دونفره اندیشه سبز خزر ب از استان گیلان با حضور " هادی جمشیدی " و سید " حسین پیشوایی " به مقام سوم دست یافت.

این رقابت ها از نظر نظم و انظباط به دلیل ثبت نام غیر حضوری ورزشکاران یکی از مسابقات خوب محسوب می شد و تلاش بی وقفه کمیته دارت استان گیلان نیز در این راستا موثر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز