خبرگزاری کار ایران

سریال تصمیمات عجیب فدراسیون فوتبال: حذف عرب براقی از فهرست داوران بین المللی

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۰۴۸

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر عرب براقی از داوران سرشناس و بین المللی ایران است که متاسفانه تصمیمات عجیب و غریب کمیته داوران فدراسیون فوتبال در چند وقت اخیر دامن او را هم گرفته است.  

عرب براقی که در فهرست داوران الیت قرار داشت در فهرست اخیر بین المللی نامش وجود ندارد و بدون هیچ دلیل خاص و توجیه کننده‌ای نامش حذف شده است. 

خود عرب براقی در گفتگوی تلویزیونی اخیر اعلام کرده به دلیل رابطه فامیلی با علیرضا فغانی چنین اتفاقی برایش افتاده و البته عنوان کرده دلیل حذف او را ناراحت نشدن یک داور دیگر که نام او هم حذف شده بود عنوان کردند که اگر صحت داشته باشد در نوع خودش عجیب است. 

عرب براقی از داوران خوب و با تجربه فوتبال ایران است که در فهرست داوران لیگ برتر در دو هفته ابتدایی مسابقات هم نامی از او وجود نداشته و مشخص نیست چرا کمیته داوران در قبال او چنین تصمیمات عجیبی اتخاذ می‌کند. 

چندی پیش بود که حذف نام علیرضا فغانی از فهرست داوران بین المللی ایران سرو صدای زیادی بپا کرد و باعث شد اهالی فوتبال و جامعه ورزش و رسانه‌ها و هواداران این رشته ورزشی نسبت به تصمیم سران فدراسیون معترض شوند و فشارها به قدری بالا رفت که حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون دستور رسیدگی فوری به این مورد را داد ولی تصمیمات مشابه برای عرب براقی و سایرین خیلی بازتاب رسانه‌ای نداشته و از همین رو ممکن است تصمیمات اشتباه مسئولان کمیته داوران در این مورد اصلاح نشود.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال که نام علیرضا فغانی را از لیست بین المللی خارج کرده بود، در پی اعتراض گسترده اهالی فوتبال و با وتو شدن تصمیم فریدون اصفهانیان به دستور حیدر بهاروند، یک بار دیگر لیست را تغییر داد و این بار نام امیر عرب براقی داور جوان تهرانی را لیست خارج کرد.

امیر عرب براقی که برادر همسر علیرضا فغانی است حالا به این تصمیم اعتراض دارد و می گوید علی اصغر مومنی به جای فغانی به لیست اضافه شده بود و وقتی فغانی برگشت، طبیعی بود علی اصغر مومنی تازه وارد از لیست خارج شود نه من که سال قبل هم در لیست داوران بین المللی ایران بودم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز