خبرگزاری کار ایران

پژمان نوری : به قولمان در قبال بازیکنان عمل کردیم / بر خلاف گذشته از سوی مسئولین سنگ اندازی نمی شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۶۴

مدیر عامل ملوان بندر انزلی از پرداخت 20 درصدی مطالبات بازیکنان تیمش پیش از آغاز فصل خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی ، پژمان نوری مدیرعامل و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه در مورد پرداخت 20 درصد قرارداد بازیکنان پیش از آغاز فصل گفت : « فکر می کنم در سالهای اخیر برای اولین بار توانستیم پیش از آغاز فصل درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و در واقع به قولی که به آنها داده بودیم عمل کردیم که این مهم با همراهی و مساعدت مهندس پوررشید انجام شد و تمام سعی ما در کنار یکدیگر این است که اعضای تیم با کمترین مشکل پا به مسابقات بگذارند و دغدغه های کادرفنی و بازیکنان را به حداقل برسانیم . »

نوری در خصوص دیدار با وزیر ورزش گفت : « هفته ی گذشته با هماهنگی دکتر دنیامالی و به همراه مهندس پوررشید دیدار بسیار خوبی را با جناب سلطانی فر وزیر محترم ورزش داشتیم و در مورد مشکلات باشگاه ملوان و فوتبال شهرستان و استان گیلان گفتگو کردیم . تلاش بنده این است که مشکلات فوتبال بندرانزلی که روزی قطب فوتبال ایران بوده در سطح کلان بازگو شود تا بتوانیم هرچه زودتر با رفع موانع زیرساختی ، شرایطی مناسب برای رشد استعداد ها فراهم بیاوریم ، چون استعداد به وفور در استانمان وجود دارد ، اما مشکلات ساختاری باعث شده فوتبالمان روند نزولی داشته باشد . »

نوری ادامه داد : « در همین راستا جلسه ای را نیز با ریاست محترم منطقه آزاد انزلی داشتیم و با وجود اینکه مبلغ اسپانسرینگ بیشتر نشد ، ایشان قول همکاری  ویژه در خصوص ساخت کمپ تمرینی برای باشگاه ملوان را دادند که اگر این مورد محقق شود قدم بسیار مهمی برای باشگاه ملوان و مردم انزلی برداشته شده . »

مدیرعامل ملوان در خصوص همراهی مسئولین شهرستان در ماه های اخیر اضافه کرد : « فصل گذشته که با مشکلات فراوان تیم را در اختیار گرفتیم ، یکی از مشکلات بزرگمان عدم همراهی برخی مسئولین سیاسی شهرستان بود و هر قدمی که برمیداشتیم با سنگ اندازی هایی مواجه می شدیم که اگر کمک و همراهی دادستان محترم شهرستان و برخی از دوستانمان نبود گذر از آن شرایط ممکن نبود . خوشبختانه پس از حضور دکتر دنیامالی و با علاقه و توجهی که ایشان به ملوان دارند ، مشکلات اینچنینی نداریم و حداقل در شهر خودمان برای ملوان مانع ایجاد نمی شود و دوستان دور و نزدیک مشکل تراشی نمی کنند . در این مدت چندین جلسه با ایشان‌ داشتیم و خوشبختانه نماینده ی شهرستان دغدغه ی موفقیت ملوان را دارند . قطعا ما برای بالاتر بردن جایگاه ملوان به همراهی و کمک همه ی مسئولین شهرستان نیاز داریم ، ملوان برای مردم انزلی جایگاه ویژه ای دارد . »

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز