خبرگزاری کار ایران

آشنایی با مهاجم دو ملیتی مد نظر تراکتور

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۲۹

تراکتور در پی ممنوعیت جذب بازیکن خارجی و منتفی شدن حضور قوچان نژاد به دنبال یک ایرانی خارج نشین دیگر رفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در خلال صحبت‌های اخیر محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه و منتفی شدن حضور رضا قوچان نژاد در جمع سرخپوشان تبریزی، نام یک بازیکن دو ملیتی دیگر مطرح شد که برای فوتبال دوستان آشنا به نظر نمی‌رسد.

دیوید توکلی مهاجم ملیتی ایرانی – نروژی که در لیگ دسته دو نروژ حضور دارد گزینه‌ای است که تراکتور به سراغ او رفته و امیدوار است با حضور این بازیکن 28 ساله مشکل خط حمله خود را حل کند. البته همانطور که گفته شد این بازیکن بسیار کم نام و نشان‌تر از رضا قوچان‌نژاد است و در نروژ هم در سطح اول بازی نمی‌کند و بازیکن شناخته شده‌ای نیست.

گزینه جدید تراکتور در خط حمله، تنها برای سه تیم در لیگ نروژ به میدان رفته که هیچکدام از تیم‌ها از نامدارهای فوتبال نروژ نبوده‌اند. اسلو سیتی، اسکید و کفوم اسلو نام تیم‌هایی است که دیوید توکلی برای آنها بازی کرده است. این بازیکن در 90 دیدار رسمی که برای تیم‌هایش در فوتبال نروژ انجام داده 54 بار موفق به گلزنی شده و همین آمار است که علیرضا منصوریان را ترغیب به خرید او کرده است.

باید دید آیا شرایط حضور این بازیکن در ایران فراهم خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز