خبرگزاری کار ایران

زیدان: راموس ۱۰۰٪ آماده است / هیچ چیز تغییر نکرده، سال گذشته هم می‌گفتند جایگاهم در خطر است

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۶۸۴

سرمربی رئال مادرید با حضور در نشست خبری پیش از الکلاسیکو درباره آمادگی بازیکنانش برای این بازی حساس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از الکلاسیکو گفت: می‌دانیم جو الکلاسیکو بدون تماشاگر چگونه خواهد بود. برای همه یکسان است. الکلاسیکو متفاوتی خواهد بود اما همیشه این مسابقه خاص است.ر

او درباره آخرین وضعیت مصدومیت راموس گفت: راموس کاپیتان ما و رهبر ما است. هیچوقت روی بازیکنی ریسک نخواهیم کرد. سرخیو راموس کاملا ریکاوری کرده و با ما خواهد بود. ۱۰۰٪ آماده است.

زیدان با اشاره به نتیجه بازی لیگ قهرمانان ادامه داد: بازی با شاختار را تماشا کردیم. من همیشه نگاه می‌کنم. بازی را برد شروع کردیم و به ما گل زدند و سخت بود سرمان را بالا بگیریم. فوتبال همین است. بالا و پایین دارد. باید گذشته را فراموش کرد. قبلا هم لحظات سختی داشتیم. گاهی اوقات شگفتی‌هایی رخ می‌دهد اما باید مراقب اتفاقاتی بود که همیشه رخ می‌دهد. 

سرمربی کهکشانی‌ها درباره وضعیت تیم حریف هم صحبت کرد: بارسلونا همیشه قدرتمند بوده است. با هر مربی که کارهای متفاوتی می‌کنند، بارسا، بارسا است. یک تیم رقابتی هستند که نحوه انجام بازی خوب و به دردسر انداختن شما را می‌دانند. من وارد جزئیاتی که آنها چطور بازی می‌کنند نمی‌شوم، برای ما خوب است که در چنین بازی مقابل آنها حضور داشته باشیم. از ابتدا بازی مشکلی خواهد بود. 

سرمربی فرانسوی در پاسخ به این سوال که از عملکرد او انتقاد می‌شود بیان داشت: من همیشه از خودم انتقاد می‌کنم و این موتور بهتر شدن است. همه ما می‌خواهیم شرایط را تغییر بدهیم. بعد از هر شکست به عنوان مربی بیشترین انتقادات از من است. این طبیعی است. اما من در گذشته زندگی نمی‌کنم و به آینده فکر می‌کنم. 

زیدان درخصوص شایعات پیرامون آینده‌اش هم گفت: از سوی همه اعضای رختکن احساس حمایت می‌کنم. من با این بازیکنان چیزهای زیادی بردم. آنها باعث شدند چیزهای زیادی ببرم.  من تا پای جان از این بازیکنان حمایت می‌کنم. آنها هستند که در زمین مسابقه می‌دوند و جنگندگی دارند. حالا مهمترین نکته برای ما عوض کردن مسیر است. بازی‌هایی هستند که شرایط را عوض می‌کنند و فوتبال به همین خاطر زیبا است. وقتی اوضاع بد می‌شود باید کاراکتر و کیفیت را نشان داد. هیچ چیز تغییر نکرده است. سال گذشته نیز می‌گفتند جایگاهم به خطر افتاده است. من کارم را انجام می‌دهم و بقیه چیزها مهم نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز