خبرگزاری کار ایران

حضور امید نمازی در استقلال منتفی است

فکری: مخالف جدایی قائدی هستم و به زودی به تمرینات اضافه می‌شود/ خودمان به ملی‌پوشان استراحت دادیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۰۹۱

سرمربی استقلال شرایط این روزهای این تیم را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار داشت: سیاست اولیه خود من و باشگاه به این صورت است که ما بتوانیم با بازیکنان تمدید قرارداد کنیم و آنها را حفظ کنیم و تمام تلاشمان در این موضوع است که بازیکنان حفظ شوند. با توجه به بازیکنانی که تا با امروز جذب شدند یک جای خالی برای جذب بازیکن جدید داریم و من فکر می‌کنم آن یک نفر زیاد مهم نباشد و مهم تمدید با بازیکنان و حفظ آنهاست. به باشگاه تاکید کردیم هرچه سریعتر این مشکلات رفع شود و بدهی بازیکنان پرداخت شود و از طرفی هم با آنها تمدید قرارداد داشته باشیم. 

وی افزود: یک سری مشکلات متاسفانه از قبل وجود داشت و یک سری مشکلات هم به آن اضافه شده است. بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است و تمرکز باشگاه بیشتر روی رفع این مشکل است تا با پرداخت بدهی پنجره باز شود و یک سری مسائل دیگر است که باید حل شود تا بدون مشکل و با تیم کامل راهی مسابقات شویم.

سرمربی استقلال در مورد زمان اضافه شدن ملی‌پوشان به تمرینات هم گفت: ما یک فصل فرسایشی 14-15 ماهه را در پیش داشتیم و بعد از آن بازیکنان راهی رقابت‌های آسیایی شدند و بعد هم تعدادی از آنها به اردوی تیم ملی رفتند که این نفرات هیچ استراحتی عملاً نداشتند و نیاز به چند روز استراحت داشتند و از نظر علمی هم حتی به نظرم جا دارد این افراد 2 هفته استراحت کنند ولی به هر حال برخی از آنها مثل عارف غلامی و رشید مظاهری زودتر اضافه شدند و برخی دیگر هم طی روزهای آتی اضافه خواهند شد. بعضی از بازیکنان هم نیاز به تمدید قرارداد دارند و هنوز قراردادشان تمدید نشده و بعد از توافق و تمدید اضافه می‌شوند.

فکری در مورد اینکه غیبت دیاباته و قائدی ارتباطی به احتمال جدایی آنها دارد یا نه هم توضیح داد: در مورد قائدی همانطور که گفتم او مشغول استراحت است و به زودی اضافه خواهد شد. بحث جدایی اگر مطرح باشد یک بخشی اش مربوط به باشگاه است و بخش دیگرش مربوط به نظر بنده است که موافق جدایی او نیستم. در مورد شیخ هم باشگاه با او در تماس است و بحث پرداخت مطالباتش و اینکه قراردادش در فصل جدید نیاز به توافق مالی دارد و باید انجام شود و هرچه زودتر به تمرینات برگردد.

وی در مورد اینکه دیر اضافه شدن بازیکنان به تمرین و کامل نبودن تیم به استقلال در شروع لیگ ضربه می‌زند هم گفت: به هر حال یک سری بازیکن در حال حاضر در تمرینات حضور دارند و اگر من بخواهم بگویم کسانی که حضور ندارند مهم‌تر هستند به نوعی بی محلی و بی احترامی به این بازیکنان است و نباید آنها را نادیده گرفت. من سیاستم بر این است که تمرکزم را روی داشته‌هایم بگذارم و از طرف دیگر تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت که خواسته‌هایم را به باشگاه منتقل کنم و قرار نیست هر موضوعی رسانه‌ای شود. هواداران ما حق دارند یک سری مطالبات داشته باشند که باید خواسته‌هایشان را به من برسانند ولی شخص من اینطور نیست که خواسته خودم را رسانه‌ای کنم. با مدیریت باشگاه در ارتباط و تعامل هستیم و دنبال این هستیم که نفراتی که قرار است اضافه شوند سریعتر این اتفاق بیافتد. ما باید به نفرات موجود بها و شخصیت بدهیم تا با کمک این افراد نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت علی کریمی هم توضیح داد: صحبت‌هایی که انجام دادم شامل حال علی کریمی هم می‌شود.

فکری در مورد صحبت‌هایی که از اضافه شدن امید نمازی به کادرفنی مطرح شده توضیح داد: امید نمازی یکی از گزینه‌هایی بود که به من پیشنهاد شد برای حضور در کادرفنی و من با او صحبت تلفنی داشتم ولی دیگر گزینه ما امید دفتری بود که او هم به من پیشنهاد شد. من با او صحبت کردم رزومه‌اش را دیدم و سر تمرین حاضر شد و کار عملی او را هم دیدم و تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه این گزینه در ایران بود با او همکاری داشته باشیم و بحث حضور نمازی منتفی شد. آقای نمازی هم از مربیان توانمند فوتبال ما هستند و عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم همکاری داشته باشیم و حضور ایشان در استقلال فعلاً منتفی است.

وی در مورد وضعیت بلبلی هم گفت: محمد بلبلی از لحاظ روحی شرایط ماندن در استقلال را نداشت و صحبت کردیم و قرار بر این شد با باشگاهی که او را می‌خواهد وارد صحبت شویم و اگر امکانش بود بازیکن بدهیم و به جایش بازیکن بگیریم و اگر امکانش نبود هم باشگاه در خصوص او تعیین تکلیف می‌کند.

سرمربی استقلال در مورد انتخاب آرش برهانی به عنوان سرمربی تیم امید استقلال هم عنوان کرد: برهانی با نظر من به کادرفنی اضافه شد و بعد با من صحبت کرد و وضیعتش را توضیح داد و من گفتم هم می‌تواند در کادرفنی باشد و هم در سرمربیگری تیم امید مشغول باشد و اتفاقا خوب است که با سرمربی تیم امید در تعامل باشیم و برای آینده استقلال اقدامات مفیدی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز