خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی: بازگشت میلیچ و کریمی باید در اولویت باشد/ اگر امسال قهرمان نشویم، قطعا دو سال آینده به موفقیت می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۰۲۸

مهدی امیرآبادی، بازیکن سابق استقلال تهران ابراز امیدواری کرد کادر محمود فکری بتوانند به زودی برای هواداران این تیم قهرمانی به ارمغان بیاورند.

مهدی امیرآبادی در گفتگو با ایلنا درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال تهران اظهار داشت: بهترین گزینه محمود فکری بود. هواداران به دنبال بازگشت استراماچونی یا حضور الکس نوری بودند اما وقتی نمی‌شد که آنها را به تهران آورد پس از بین گزینه‌های ایرانی محمود فکری بهترین گزینه بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات مدیریتی باشگاه طی فصول اخیر تاکید کرد:‌ به نظرم شرایط حال حاضر استقلال اصلا خوب نیست و زمان می‌برد تا مشکلات به طور کلی حل شود. به نظرم نبایذ که برای این فصل از استقلال انتظار قهرمانی داشته باشیم. استقلال به هر شکل جزو 4 تیم اول لیگ حضور خواهد داشت اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید یک دورخیزی مشخصی داشته باشد.

امیرآبادی همچنین درباره احتمال عدم بازگشت میلیچ به تهران گفت: از پرداخت باقی مانده مطالبات شیخ دیاباته خوشحالیم اما شنیده‌ام که ظاهراً قرار نیست میلیچ را برگردانند. باید هر طور شده میلیچ را به تهران بیاورند و پرداخت مطالبات او در اولویت باشد. او یکی از بازیکنان خوب ما در فصل گذشته بوده و باید در کنار او همینطور تمدید قرارداد با علی کریمی را هم در دستور کار قرار بدهند.

او درخصوص انتصابات در باشگاه استقلال گفت:‌ باید بعضی‌ها دیگر جایگاه خودشان را رها کنند. چندین سال است در باشگاه حضور داشتید و باید جایگاه خود را رها کنید و فضا را به جوان‌ترها بدهید. ما چندین سال است که برای آینده استقلال امیدواریم اما امسال امید ما بیشتر است. کادر فعلی استقلال جوان و استقلالی هستند و اگر اجازه بدهند جوانان کار خودشان را استقلال انجام دهند، اگر امسال قهرمان نشویم، قطعا دو سال آینده به موفقیت می‌رسیم.

او همچنین درباره رویارویی استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ بیستم گفت: به نظرم بازی در زمان خوبی برگزار می‌شود. در قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر، قرعه خوبی به ما افتاده است و تیم باید در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کند تا در نیم‌فصل دوم تمرکز لازم برای قهرمانی استقلال وجود داشته باشد.

پیشکسوت آبی‌ها درخصوص شانس قهرمانی و حمایت هواداران هم گفت: هواداران همیشه حسن نیت خود را نشان داده و همواره در کنار تیم بوده‌اند. آرزو می‌کنم که کادر فنی جدید بتواند خواسته‌های هواداران را برآورده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز