بیانیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر (اسناد و مدارک)
کارگزار باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط همکاری با این باشگاه و مسائل مالی مطالبی منتشر کرد.
به گزارش ایلنا، شرکت آتیه داده پرداز از ابتدای عقد قرارداد کارگزاری با باشگاه پرسپولیس، در تمام مقاطع حساس و تنگناهای مالی باشگاه، با وجود اینکه به دلیل فراگیری بیماری کرونا و شرایط اقتصادی نامطلوب و تعطیلی لیگ امکان درآمدزایی و انجام امور اقتصادی به نحو مطلوب وجود نداشت در کنار باشگاه مردمی پرسپولیس بوده و تلاش کرده است همواره شفافیت لازم را در ارائه گزارش به هواداران دلسوز داشته باشد.
در همین راستا به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که تاکنون به طور مستقیم طی 16مرحله بالغ بر 69.5 میلیارد تومان واریز مستقیم به حساب باشگاه و حدود 5 میلیارد تومان درآمد مستقیم واریز شده به حساب باشگاه (مجموعا بالغ بر 74.5 میلیارد تومان) پرداختی داشته است که برای تنویر افکار عمومی اسناد آن را به شرح ذیل منتشر می نماییم.
همچنین در خصوص مسأله بدهی آقای برانکو نیز خود را موظف می دانستیم خارج از زمانبندی تعریف شده با باشگاه، با پرداخت بخشی از بدهی های ایشان با تأمین نقدینگی آن در این مقطع حساس نیز کنار هواداران باشیم چراکه دغدغه هوادار را دغدغه خود می دانیم.
بدیهی است کارگزار نقشی در چگونگی هزینه کرد این مبالغ نداشته و ندارد و مسئولیت تصمیم گیری در خصوص این موضوع با مدیریت باشگاه است. امیدواریم همانطور که پرداختی ها منتشر می گردد اسناد هزینه ها نیز در صورت صلاحدید منتشر گردد.
همچنین به اطلاع هواداران فهیم می رسانیم شرکت آتیه داده پرداز هیچ پیش شرط عجیب و خارج از عرفی را برای کمک در پرونده برانکو مطرح نکرده است و آنچه خواسته فقط و فقط در راستای همکاری بیشتر با باشگاه برای تحقق اهداف اقتصادی و دستاوردهای بیشتر در درآمدزایی باشگاه بوده است. ظرفیتی که هواداران باید بدانند تا کنون محقق نشده است که اگر شده بود قابلیت پرسپولیس برای درآمدزایی قطعا بیش از آن چیزی است که تا کنون به آن دست یافته است و در صورت همکاریهای همه جانبه، این باشگاه توان آنرا دارد تا هزینه های خود را متناسب با شأن پرسپولیس و هواداران آن پرداخت نماید.