خبرگزاری کار ایران

پویگ: خوشبین هستم؛ کومان هرگز نگفت که به من اعتماد ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۸۵۸

ستاره جوان آبی اناری پوشان امیدوار است نوبت درخشش او در ترکیب بارسلونا فرا برسد.

به گزارش ایلنا، چندی پیش بود که سرمربی جدید بارسلونا یعنی رونالد کومان اعلام کرد در این فصل به ریکی پویگ، پدیده جوان این تیم خیلی بازی نخواهد رسید. با وجود تمام این صحبت‌ها اما پویگ تصمیم گرفت که به کارش در بارسا ادامه دهد و خود را به سرمربی هلندی اثبات کند.

پویگ درباره ادامه همکاری با بارسلونا با شانس کمی که برای به میدان رفتن در ترکیب این تیم دارد، گفت: "واضح است اگر در بارسلونا فرصت کافی برای به میدان رفتن نداشته باشم قطعاً کارم برای دعوت به تیم ملی اسپانیا نیز خیلی سخت خواهد شد. البته فکر می‌کنم که نهایتاً در بارسا فرصت به میدان رفتن پیدا خواهم کرد و سپس به تیم ملی اسپانیا دعوت می شوم.

بله من خیلی خوش بین هستم زیرا در غیر این صورت در بارسلونا باقی نمی‌ماندم. راه دیگری وجود ندارد؛ می خواهم اینجا بمانم و خودم را به اثبات برسانم و نهایتا به جایگاه واقعی ام برسم. من در بارسلونا کاملا خوشحال هستم.

خانواده ام در اینجا حضور دارند و معتقدم که نهایتاً فرصت بازی به من خواهد رسید. البته کومان هم به من هرگز نگفت که در اینجا فرصت بازی کردن پیدا نخواهم کرد. او کاملاً به من اعتماد دارد و فکر می‌کنم که این فرصت را در اختیارم قرار خواهد داد تا توانایی‌هایم را به اثبات برسانم و نشان دهم که می‌توانم برای این باشگاه بزرگ به میدان بروم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز