خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛

نبرد مدعیان در نصف جهان / فولاد سیرجان میزبان شهرداری ورامین

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۰۵۴

هفته پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه برگزار می شود که در مهمترین دیدار سپاهان اصفهان میزبان شهرداری ارومیه است.

به گزارش ایلنا، هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه نهم مهرماه ‌از ساعت ۱۶ در هفت شهر پیگیری می شود که حساس ترین بازی ها در سیرجان  و اصفهان پیگیری خواهد شد.

آذرباتری ارومیه - شهداب یزد

نماینده ارومیه که هفته سوم مقابل شهرداری قزوین شکست خورد در هفته چهارم استراحت کرده است. تیم جوان آذرباتری امیدهای زیادی دارد تا در این بازی سخت پیروز شود و به باخت های سریالی خود پایان دهد تا تعداد شکست هایش در لیگ برتر  به عدد چهار نرسد؛ شهداب یزد بر روی کاغذ کار سختی مقابل آذرباتری نخواهد داشت ، یزدی ها در چهار بازی اخیر خود تنها یک باخت در کارنامه دارند و شرایط بهتری نسبت به تیم ارومیه ای دارند ، شاگردان محمد عمده غیاثی برای بهبود جایگاه خود در جدول به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارند.

هورسان رامسر - راهیاب ملل مریوان

جدال تیم های یازدهم و دوازدهم جدول رده بندی در رامسر جالب خواهد بود ، هورسان در حالی از راهیاب ملل کردستان میزبانی خواهد کرد که هفته گذشته سه بر صفر مقابل خاتم اردکان بازی را واگذار کرد و برای جبران شکست هفته گذشته مقابل نماینده کردستان به میدان می روند اما از آن طرف شاگردان آرش صادقیانی که هفته گذشته نخستین برد خود در لیگ برتر را جشن گرفتند حالا با روحیه مضاعف به مصاف هورسان خواهند رفت .

 شهرداری قزوین - پیکان تهران

 دو تیم از حیث برد و باخت شرابط مشابهی  در جدول دارند ، تیم شهرداری قزوین در هفته گذشته در حالی مقابل شهداب سه بر صفر شکست خورد که مسعود آرمات مربی این تیم داور را عامل شکست تیمش دانست ، حالا در هفته پنجم انها در سالن شهید بابایی میزبان پیکان تهران هستند و برای جبران باخت هفته گذشته مقابل این تیم به میدان خواهند رفت ؛ پیکانی ها از چهار بازی ابتدایی لیگ تنها یک پیروزی بدست آوردند ، شاگردان ترکاشوند هفته گذشته در خانه مقابل شهرداری ورامین شکست خوردند ، هر دو تیم در این دیدار محکوم به پیروزی هستند تا از بحران خارج شوند.

شهروند اراک - لبنیات هراز آمل

شهروند اراک تیم قعر نشین جدول رده بندی لیگ برتر میزبان لبنیات هراز آمل است ، اراکی ها هفته گذشته سه بر یک  از تیم راهیاب ملل کردستان شکست خورد تا سومین باخت پی در پی خود را تجربه کنند ، شاگردان حسن سمیعی در این دیدار کار سختی مقابل آملی ها دارند اما از آن طرف لبنیات هراز که هفته گذشته سه بر دو تیم سایپا را از پیش روی برداشت ، انگیزه های بالایی برای کسب سومین برد در جدول دارند .

فولاد سیرجان - شهرداری ورامین

فولاد سیرجان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر در هفته پنجم در خانه میزبان تیم شهرداری ورامین است، سیرجانی ها هفته گذشته در ارومیه دست به کار بزرگی زدند و تیم قدرتمند شهرداری ارومیه را شکست داد و برای ادامه روند برد های خود مقابل ورامینی صف آرایی می کنند که هفته گذشته مقابل پیکان سه بر یک پیروز شدند و با روحیه مضاعف مقابل سیرجان قرار خواهد گرفت ، این بازی دیدار از بازی های جذاب لیگ خواهد بود.

سایپا تهران - شهرداری گنبد

سایپا تهران در خانه پذیرای تیم شهرداری گنبد است، سایپایی ها هفته گذشته در آمل غافلگیر شدند و سه بر دو از تیم لبنیات هراز آمل شکست خوردند و حالا برای جبران شکست هفته گذشته برابر تیم شهرداری گنبد قرار خواهند گرفت؛ گنبدی ها هفته گذشته  تیم مدعی سپاهان را سه بر دو شکست دادند تا شگفتی ساز هفته چهارم شوند ، شاگردان جزیده غیر قابل پیش بینی هستند و ممکن است در این بازی هم در صورت دستکم گرفتن توسط نارنجی پوشان دردسر ساز شوند .

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان‌ - شهرداری ارومیه

دو تیم هفته گذشته بازی خود را واگذار کردند ، فولاد مبارکه سپاهان در گنبد سه بر دو به تیم شهرداری گنبد باخت اما شهرداری چی های ارومی در خانه سه بر صفر مغلوب فولاد سیرجان شدند ، هر دو تیم برای خارج شدن از بحران به این برد نیاز مبرم دارند و نمی خواهند تعداد باخت های آنان در جدول رده بندی به عدد دو برسد ، سپاهان و شهرداری ارومیه قطعا بازی نزدیک و جذابی به نمایش خواهند گذاشت و این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

تیم خاتم اردکان در هفته پنجم با قرعه استراحت رو به رو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز