خبرگزاری کار ایران

آذرنیا: بهترین نقل و انتقالات ایران را داشتیم / کمیته تعیین وضعیت درباره مرادی تصمیم گیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۵۲۲

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز معتقد است این باشگاه زا بین باشگاه‌های ایرانی بهترین عملکرد در نقل و انتقالات تابستانی را داشته است.

حسن آذرنیا، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفتگو با ایلنا درواکنش به شایعه پیوستن مجتبی جباری به کادرفنی این تیم اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و کادرفنی ما کامل است و دستیار جدیدی اضافه نمی‌شود. آقای جباری از بازیکنان فراموش نشدنی فوتبال ایران هستند که با آقای بیاتلو دوستی دارند و در کنار ما هستند.

او درخصوص پرونده بابک مرادی گفت: کمیته تعیین وضعیت این هفته درباره او جلسه دارد و در خصوص جدایی او تصمیم گیری خواهد شد.

آذرنیا در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سقف قرارداد بازیکنان این تیم کاهش چشمگیری داشته است، گفت: تمام باشگاه‌ها سقف قرارداد دارند و اینکه می‌گویند برای ما کم است اینطور نیست. به ضرس قاطع می‌گویم که بهترین نقل و انتقالات ایران را داشتیم؛ 18 بازیکن جذب کردیم و هم تیمی هستیم که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم. همینطور دو بازی دوستانه هم داشتیم. 

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی همینطور درباره شایعه بازگشت به تراکتور گفت: چنین چیزی هم صحت ندارد و فعلا در خدمت دوستانمان در تبریز هستیم. تیم هم صبح امروز به تبریز بازگشته و برنامه‌های آماده سازی برای مسابقات آینده را پیش می‌بریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز