خبرگزاری کار ایران

سهرابی: در حال مذاکره با گزینه‌های منصوریان هستیم/ جذب بازیکنان خوب کار سختی است

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۹۸۲

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد شرایط نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میرمعصوم سهرابی درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم تبریزی اظهار داشت: ما بعد از عقد قرارداد با منصوریان لیستی از این مربی نگرفتیم. در ابتدا فهرست بازیکنان فصل پیش خود را به منصوریان دادیم تا وضعیت این بازیکنان را مشخص کرده  و  بعد از آن بازیکنان مدنظرش را به ما اعلام کند تا اقدامات لازم را انجام بدهیم.  

وی افزود: ما در بعضی پست‌ها بازیکن نداریم و در برخی از خطوط با ترافیک بازیکن مواجه هستیم و تعادل بین پست‌ها را باید منصوریان ایجاد کند تا بتوانیم در ۳ جام به رقابت با حریفان خود بپردازیم.  

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه آورد: منصوریان چند بازیکن به ما معرفی کرده  که باشگاه در حال مذاکره با این بازیکنان است. همچنین ما در این فصل از جذب بازیکن خارجی محروم هستیم،   اما هواداران  بدانند که بازیکنان با کیفیتی جذب می‌کنیم. البته این موضوع کمی سخت است که بتوانیم بازیکنان خوبی  به خدمت بگیریم. تیم ما در جام حذفی شرکت کرد به همین علت بازی‌های ما ۱۵ روز دیرتر از بقیه تیم‌ها تمام شد و بعد از آن به تیم استراحت دادیم و  تمرینات  را از هفته آینده آغاز می‌کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز