خبرگزاری کار ایران

یونایتد به دنبال کاوانی!

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۶۵۳

نقل و انتقالات تابستانی و برنامه‌های مختلف باشگاه‌های اروپایی هر روز اخبار جدیدی را به دنبال دارند.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال در اروپا برای اولین بار همانند سایر قاره‌ها تحت الشعاع ویروس کرونا دنبال می‌شود.

تا به امروز بازیکنان زیادی بین باشگاه‌ها جابجا شده‌اند که برخی از آنها عجیب و برخی دیگر هم جذابیت زیادی بین طرفداران فوتبال داشته‌اند. برای مثال گونزالو هیگواین با ترک یوونتوس راهی لیگ آمریکا شد و لیونل مسی هم می‌توانست یکی از گزینه‌های فراموش نشدنی پنجره نقل و انتقالات ۲۰۲۰ باشد اما در نهایت با بارسلونا ادامه همکاری می‌دهد.

آخرین اخبار، شایعات، اظهارنظرات و همینطور تصاویر و ویدیوهای مربوط به نقل و انتقالات تابستانی که به روزهای پایانی نزدیک‌تر می‌شود را در ایلنا بخوانید:


چهارشنبه نهم مهرماه - 30 سپتامبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

17:25 - Bild: تاتنهام درباره لوکاس آلاریو از بایرلورکوزن پرس‌وجو کرده است. مورینیو می‌خواهد این مهاجم گزینه بکاپ هری کین باشد. البته رودی فولر مدیر ورزشی لورکوزن درخواست را رد کرده است.

16:43 - Fabrizio Romano: توماس لمار احتمالا در روز های پایانی نقل و انتقالات اتلتیکومادرید را ترک می‌کند. لایپزیگ و بایرن‌مونیخ هردو او را به عنوان گزینه درنظر می‌گیرند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

15:28 - Sky Sport Italia: بعد از دست رفتن وسلی فوفانا و پیوستن او به لسترسیتی، میلان با تاکهیرو تومیاسو مدافع ملی پوش ژاپنی بولونیا تماس داشته است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

14:55 - Athletic: مایکل کویسانس با انتقالی دائمی به لیدز می‌پیوندد. تست‌های پزشکی انجام شده است، قرارداد تا سال 2025 امضا شده است، پیشنهادی از یک باشگاه دیگر لیگ برتری رد شده است.

14:29 - Telefoot: ناپولی پیشنهادی 30 میلیون یورویی همراه با پاداش‌ها برای بوباکاری سوماره هافبک لیل ارسال کرده است. مذاکرات ادامه دارد.

14:18 - Telegraph: شفیلد یونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای ریان بروستر بازیکن لیورپول است.

13:50 - Bild: کولاسیناچ نزدیک به رسیدن به توافق با لورکوزن است. مبلغ حدودا 10 میلیون یورو ذکر شده است.

13:22 - Kaveh Solhekol​: منچستر یونایتد پیشنهادی به ارزش 100 میلیون یورو برای جیدون سانچو ارسال کرده است. پیشنهاد توسط دورتموند رد شده است.  پیشنهاد 80 میلیون یورو به همراه 20 میلیون یورو پاداش ها بوده است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

12:09 - Times: منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای خرید یک مدافع چپ جدید است و در حال زیر نظر داشتن دیوید آلابا است، اما انتقال بستگی به باشگاه دارد که ابتدا زینچنکو را بفروشد.

11:58 - RMC: هرتابرلین پیشنهاد 25 میلیون یورویی جدیدی را به همراه پاداش‌ها امروز برای جف رین به لیون ارسال کرده است؛ بازیکن ترجیح می‌دهد به رن بپیوندد.

11:42 - Bild: به بایرن مونیخ اطلاع داده شده است که سرجینیو دست به آن‌ها نمی‌پیوندد. او به بارسلونا خواهد رفت.

11:26 - Sky Sports: ایجنت لوکاس توریرا برای امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید در حال حاضر در مادرید حضور دارد. مذاکرات بین اتلتیکو و آرسنال برای کامل کردن توافق ادامه دارد. آرسنال هنوز درخواست انتقال دائمی دارد - اتلتیکو پیشنهاد جدیدی ارسال خواهد کرد. صحبت‌ها‌ در جریان است.

11:02 - RMC: روز گذشته یوونتوس به طور رسمی برای حوسم عوار با لیون مذاکره داشته است، هنوز پیشنهادی وجود ندارد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:46 - Sky Sports: منچستریونایتد علاقه مند به جذب مهاجمی جدید قبل از پایان یافتن پنجره است. آن ها با ادینسون کاوانی که در حال حاضر بازیکن آزاد محصوب می‌شود و همچنین با رئال مادرید برای انتقال قرضی‌ای برای لوکا یوویچ وارد صحبت شده‌اند.

10:42 - SPORT1: بایرن مونیخ به جذب طارق لمپتی بازیکن برایتون علاقه مند است. آن‌ها سرجینیو دست را از دست دادند و با مکس آرونز نیز لینک شده اند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:31 - Telegraph​: منچسترسیتی به نیکولاس تاگلیافیکو علاقه مند است اما هرگونه تقویتی در پست دفاع چپ بستگی به خروج اولکساندر زینچنکو دارد.

10:08 - لیدزیونایتد پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای میکائیل کویسانس ثبت کرده است. بایرن امیدوار بود که آنها مبلغی نزدیک به 30 میلیون یورو و پاداش‌ها برای او پیشنهاد دهند اما بنظر می‌رسد که دو طرف در روزهای آتی به توافق برسند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

09:41 - پاکتا قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید لیون در دو روز آینده امضا خواهد کرد. توافق بر سر مسائل شخصی تا 2025 صورت گرفت - میلان او را طی انتقالی دائمی خواهد فروخت.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

09:27 - با تایید دی مارتزیو، راجا ناینگولان در آستانه امضای قراردادی دائمی با کالیاری به ارزش 12 میلیون یورو قرار دارد.


سه شنبه هشتم مهرماه - 29 سپتامبر

13:23 - هادسون اودوی بازیکن چلسی هنوز مشتاق به پیوستن به بایرن مونیخ است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

13:06 - آث میلان در مورد قراردادی قرضی با حق خرید در مورد دیوگو دالوت از منچستریونایتد پرس و جو کرده است اما آنها خواهان فروش او بصورت دائمی هستند. تا این لحظه هنوز توافقی ایجاد نشده است.

12:29 - وستهم مذاکرات با ناپولی را برای نیکولا میلنکوویچ به عنوان مدافع وسط آغاز کرده است. توافقی هنوز صورت نگرفته است - مذاکرات در جریان است.

12:10 - Fabrizio Romano: انتقال آندرس پریرا از منچستریونایتد به لاتزیو انجام شده است. توافق کلی برای انتقال قرضی با گزینه خرید شکل گرفته است [27 میلیون یورو]. دستمزد مشترکا پرداخت می‌شود. تست‌های پزشکی در این هفته انجام می‌شوند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

11:39 - Fabrizio Romano: تورینو مذاکرات با بورنموث برای جذب جاشوا کینگ را شروع کرده است. مذاکرات در جریان است.

11:05 - Bild: نوریچ درخواست 22 میلیون یورو بعلاوه 11 میلیون یورو پاداش برای مکس آرونز کرده است و این مبلغ زیادی برای بازیکن جایگزین پاوارد است.

10:38 - Sky Sports: بعد از اینکه معامله مارلون منتفی شد، فولام در حال مذاکره با بارسلونا بر سر ژان کلر تودیبو می باشد. تودیبو هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

10:06 - Sky Sports: تاتنهام به جذب آنتونیو رودیگر از چلسی علاقه مند است.


دوشنبه هفتم مهرماه - 28 سپتامبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

15:29 - Kicker: یونیون برلین نزدیک به نهایی کردن معامله لوریس کاریوس بصورت قرضی است. او امروز در تست‌های پزشکی شرکت خواهد کرد.

15:00 - Sky Sports: انتظار می‌رود رایان سسنیون تاتنهام را بصورت قرضی ترک کند. ساوثهمپتون، برایتون و هرتا برلین به او علاقه مند هستند.

14:37 - Athletic: منچسترسیتی به دنبال یک مدافع چپ است اما این به آینده زینچنکو بستگی دارد، که شاید این تابستان باشگاه را ترک کند و پیشنهاداتی دارد.

14:07 - Athletic: آرسنال امیدوار است که حوسم عوار یا توماس پارتی را جذب کند. به احتمال قوی، به دلیل مکالمات خوب بین لیون و تمایل بازیکن این شخص در حال حاضر عوار است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

13:42 - Sky Sports: لاتزیو پیشنهاد انتقال قرضی به همراه گزینه خرید به منچستریونایتد برای آندرس پریرا ارسال کرده است. منچستریونایتد آماده قرض دادن او است - اما هنوز توافقی بر سر شکل تقسیم بندی دستمزد او وجود ندارد.

13:10 - Kicker: هیچ پیشرفتی در مذاکره بر سر تمدید قرارداد آلابا حاصل نشده است. بایرن مایل است قراردادی 5 ساله پیشنهاد دهد اما نمی‌خواهند پیشنهاد خود را از نظر مالی بالاتر ببرند. مدیران باشگاه از مذاکره با ایجنت های آلابا خسته شده اند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

12:09 - Bild: کالوم هادسون اودوی میتواند دوباره به یک گزینه به عنوان وینگر اضافه برای بایرن در روز‌های پایانی نقل و انتقالاتی تبدیل شود.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

11:40 - بنفیکا اعلام کرد که روبن دیاز را با مبلغ 68 میلیون یورو به منچسترسیتی فروخته است. همچنین این باشگاه تایید کرد که نیکولاس اوتامندی را با مبلغ 15 میلیون یورو از منچسترسیتی بخدمت گرفته است.

11:31 - L'Équipe: لیدز یونایتد در مذاکرات پیشرفته برای جذب میکائیل کویسانس از بایرن مونیخ با مبلغ حدود 20 میلیون یورو است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:50 - پاراتیچی، مدیرورزشی یوونتوس: اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که معامله خرید ادین ژکو از رم تقریبا انجام شده بود. سپس معامله خراب شد بخاطر معامله میلیک به رم و ما فرصت خرید موراتا را داشتیم و ما عاشق او هستیم. در نقل و انتقالات ممکن است همه چیز در 24 ساعت عوض شود.

10:16 - علیرغم پیشنهاد قرضی لیدزیونایتد، دنیل جیمز به سوسلشر گفته که می‌خواهد در یونایتد بماند و برای جایگاهش بجنگد.

09:29 - کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی در مورد شایعات لستر، پی اس جی و من سیتی برای کولیبالی : "فکر می‌کنم کولیبالی اینجا بماند. ما از نگه داشتن او بسیار خوشحالیم، او می‌ماند.

08:50 - بارسلونا و آژاکس اکنون در حال امضای قرارداد برای سرجینیو دست هستند. معامله 100٪ انجام شده و تأیید شده است. سرجینیو برای انجام مراحل پزشکی و امضای قرارداد خود که تا سال 2025 است در بارسلونا خواهد بود. نمایندگان دست همچنین به هیئت مدیره بایرن مونیخ گفتند که دست برای بارسا بازی خواهد کرد.


یکشنبه ششم مهرماه - 27 سپتامبر

15:38 - Sky Sports: لاتزیو مذاکرات با منچستر یونایتد برای جذب آندرس پریرا را آغاز کرده است. او به عنوان یک گزینه در نظر گرفته می‌شود، مذاکرات با منچستریونایتد به تازگی شروع شده است.

14:50 - Telefoot: توافقی بین عوار و آرسنال ایجاد نشده است و مذاکرات بین سه طرف ادامه دارد. آرسنال در مورد بخدمت گیری او خوش بین است. در آغاز هفته بعدی پشنهاد بزرگتری برای عوار ثبت خواهد شد.

13:33 - L'Équipe: رن با قراردادی 16 میلیون یورویی آلفرد گومیس دروازه بان دیژون را بخدمت خواهد گرفت اما جزئیات نهایی باید حل شوند.

12:34 - Sky Sports: بایرن پس از باختن سرجینیو در رقابت با بارسلونا به سراغ گزینه دیگری خواهد رفت، مکس آرونز بازیکن نوریچ گزینه احتمالی است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

12:00 - شالکه دیوید واگنر سرمربی خود را اخراج کرده است!!!

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

11:30 - Sky Sports: در ساعات آینده، سرجینیو قرارداد خود به عنوان بازیکن جدید بارسلونا را تا سال 2025 امضا خواهد کرد. بارسا و آژاکس در حال برنامه ریزی برای اعلام رسمی هستند. به زودی تایید رسمی می‌شود. 

11:20 - Fabrizio Romano: انتقال روبن دیاز به منچسترسیتی تایید شده و انجام می‌شود. بعد از بازی بنفیکا با نیکولاس اوتامندی به توافقات شخصی رسید و او بخشی از معامله خواهد بود. قرارداد او با بنفیکا تا 2023 خواهد بود. 

10:40 - RMC: لیون پیشنهاد دوم آرسنال برای عوار را رد کرد. پیشنهاد اول 36 میلیون یورو بود، پیشنهاد دوم 38 میلیون یورو بود. لیون هر دو را رد کرده و خواهان 50 میلیون یورو است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:05 - Kicker: یونیون برلین با لوریس کاریوس به توافق رسیده است، مذاکرات با لیورپول بر سر انتقال قرضی یک ساله در جریان است.

09:35 - Football London: آرسنال قرار است پیشنهاد دومی به مبلغ 40 میلیون یورو بعلاوه 10 میلیون یورو پاداش‌ها برای عوار ارسال کند.

09:05 - واگناتی مدیر ورزشی تورینو تایید کرد که آرسنال اجازه خروج توریرا را بصورت قرضی نمی‌دهد.


شنبه پنجم مهرماه - 26 سپتامبر

16:14 - Sky Sports: یوونتوس تنها تیم خواهان فدریکو کیه‌زا است. فیورنتینا پیشنهاد های در حدود 60 میلیون یورو را قبول خواهد کرد اما یووه اول باید چند بازیکن را به فروش برساند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

16:06 - Fabrizio Romano: مذاکرات بر سر الکس تلس از پورتو ادامه دارد. معامله به آرامی پیش می‌رود اما منچستریونایتد در حال کار بر روی آن است. 

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

15:28 - Gianluca Di Marzio: میلان در حال مذاکره برای جذب پتر هاگ از بودو گلیمت است. روسونری به دنبال بستن معامله تا 48 ساعت آینده است.

15:06 - Gianluca Di Marzio: میلان در حال مذاکره برای جذب پترهاگ از بودو گلیمت است. روسونری به دنبال بستن معامله تا 48 ساعت آینده است.

14:41 - L'Équipe: عوار با آرسنال به توافقات شخصی دست یافته‌اند اما باشگاه لندنی هنوز با لیون به توافق نرسیده است. انتظار می‌رود عوار به آرسنال بپیوندد. آرسنال پیشنهادی 40 میلیون یورویی ثبت کرده است.

14:05 - RMC: آرسنال 35 میلیون یورو برای عوار پیشنهاد می‌دهد. مذاکرات بین دو باشگاه وارد فاز مهمی شده است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

13:50 - Sky Sports: منچسترسیتی در حال مذاکره با بنفیکا بر سر روبن دیاز است. آنها اوتامندی را بعنوان بخشی از معامله که ارزش کلی آن 55 میلیون یورو است، پیشنهاد کرده‌اند.

13:21 - Telegraph: لسترسیتی پیشنهاد جدیدی برای جیمز تارکوفسکی دفاع وسط برنلی ارائه کرده است.

سوانزی و بورنموث با منچسترسیتی برای انتقال قرضی جوئل لاتیبودیر صحبت کرده اند.

13:08 - RMC:  پاری‌ سن ژرمن برای بخدمت گیری رودیگر بصورت قرضی و با حق خرید تلاش کرده است اما چلسی این پیشنهاد را رد کرده زیرا آنها خواهان پیشنهادی دائمی هستند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

12:46 - فنرباغچه اعلام کرد که ساماتا مهاجم استون ویلا را با قراردادی 4 ساله بخدمت گرفته است.

12:20 - L'Équipe: انتظار می‌رود لسترسیتی با پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای وسلی فوفانا مدافع 19 ساله موافقت کند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

11:40 - Times: سرجیو رومرو علاقه‌مند به پیوستن به اورتون طی انتقالی که بر جوردن پیکفورد فشار می‌آورد. بحثی بین دو باشگاه نبوده است اما به نظر می‌رسد اورتون با واسطه‌ها تماس برقرار کرده است تا درباره معامله احتمالی بحث کند.

10:32 - Fabrizio Romano: سامی خدیرا از یوونتوس جدا خواهد شد. او به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود - توافق در هفته آینده انجام می‌شود. یوونتوس همچنین فروش داگلاس کاستا در روزهای آینده را بررسی می‌کند.

09:41 - اتلتیکو مادرید بر سر توماس پارتی با آرسنال مذاکره نخواهد کرد و آنها اعتقاد دارند که او در این فصل خواهند ماند. معامله توریرا هنوز صد درصدی نشده است زیرا آرسنال انتقالی دائمی میخواهد. اتلتیکو پیشنهاد قرضی داده و باید هررا را به فروش برساند.

09:05 - وستهام یونایتد پیشنهادی 35 میلیون یورویی شامل پاداش‌ها برای وزلی فوفانا دفاع وسط 19 ساله سنت اتین ارائه کرده است.


پنج شنبه سوم مهرماه - 24 سپتامبر

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

22:40 - دیگو گودین به صورت رایگان و با قراردادی 3 ساله به کالیاری پیوست.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

22:30 - آنتونیو کاندروا هافبک تیم اینتر با قراردادی 4 ساله به سمپدوریا خواهد پیوست.

21:37 - Sky Sports: دمبله نمیخواهد بارسلونا را ترک کند، او گزینه ای برای یوونتوس یا من یونایتد نیست. داگلاس کاستا در حال حاضر *بخشی* از هیچ معامله یا جابه جایی ای با بارسلونا یا ولورهمپتون نیست.

20:05 - Telegraph: آرسنال برای جدایی لوکاس توریرا در حال مذاکره با اتلتیکو مادرید است. آرسنال مبلغی تضمینی برای او می‌خواهد و می‌خواهد این مبلغ را بر سر توماس پارتی خرج کند.

19:40 - دیگو گودین با انتشار پستی در توییتر خودش، جدایی از اینتر را تایید کرد؛ مقصد بعدی این مدافع 34 ساله تیم کالیاری خواهد بود.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

19:30 - رسمی: سانتیاگو آریاس با قراردادی قرضی یک ساله از اتلتیکو مادرید به بایرلوکوزن پیوست.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

19:18: رسمی: لیدزیونایتد دیگو لورنته، مدافع سوسیداد‌ را با مبلغی نامشخص به خدمت گرفت.

18:50 - Sky Sports: منچستریوناتد هیچ پیشنهاد رسمی برای جسی لینگارد دریافت نکرده است. نمایندگان این بازیکن با چندین باشگاه مذاکراتی داشته‌اند‌.

17:03 - Sky Sports: آرسنال علاقه مند به جورجینیو بازیکن چلسی است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

15:10 - رسمی: چلسی به خدمت گیری ادوارد مندی از رن را تایید کرد. به نظر می‌رسد مبلغ حدود 22 میلیون پوند باشد. او قراردادی 5 ساله با چلسی امضا کرد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

14:33 - Telegraph: الکس تلس علاقه ی خود را به انتقال به منچستریونایتد در این تابستان نشان داده است. مت جاج در حال تلاش برای کاهش مبلغ درخواستی پورتو است زیرا این مدافع چپ فقط یک سال از قرارداد خود دارد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

13:21 - Goal: اتلتیکو مادرید فاش کرده است که آن‌ها پیشنهاد 78 میلیون پوندی منچسترسیتی برای ژوزه خیمنز را رد کرده‌اند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

12:42 - Telefoot: بعد از اینکه چلسی آماده فروش باکایوکو بصورت قرضی و با حق  خرید 30 الی 33 میلیون یورویی شد پاری سن ژرمن از میلان در رقابت بر سر این بازیکن پیشی گرفته است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

11:16 - فابریزیو رومانو: امروز دیداری در میلان بین تاتنهام و اینتر بر سر میلان اشکرینیار برگزار شد. اسپرز 60 میلیون یورو برای او پرداخت نخواهد کرد آنها او را 50 میلیون یورو همراه با پاداش‌ها ارزش گذاری کرده‌اند. هنوز توافقی حاصل نشده است و مذاکرات ادامه دارد. 

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:00 - فرانک دی بوئر بعنوان سرمربی جدید هلند انتخاب و جایگزین رونالد کومان شد.


چهارشنبه دوم مهرماه / 23 سپتامبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

13:45 - تاتنهام مذاکراتش با اینتر برای جذب میلان اشکرینیار مدافع اسلوواک این تیم را آغاز کرده است. اینتر برای فروش وی 60 میلیون یورو می‌خواهد.

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

13:42 - کوئنکا بازیکن جوان بارسلونا با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲.۵ میلیون یورو همراه با بند بازخرید، به ویارئال پیوست.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

13:40 - دیل استفانز هافبک برایتون با مبلغ 1 میلیون پوند و قراردادی 2 ساله به برنلی خواهد پیوست.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

12:40 - با تایید باشگاه بارسلونا، نلسون سمدو با انتقالی به ارزش ۳۰ میلیون یورو + ۱۰ میلیون پاداش به ولورهمپتون پیوست.

11:40 - مت لاو از نشریه تلگراف اعلام کرد لمپارد در این ماه درباره جدایی رودیگر و هادسون اودوی صحبتی نمی‌کند. اودوی مقابل بارنزلی بازی خواهد کرد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

11:28 - بعد از موفقیت در مذاکرات با بارسلونا، لوییس سوارز از این تیم جدا شده و به اتلتیکو مادرید می‌پیوندد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

11:09 - رم در حال آماده سازی پیشنهادی برای ارسال در روزهای آینده برای جذب کریس اسمالینگ است. مذاکرات هنوز با منچستر یونایتد ادامه دارد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:30 - آلوارو موراتا بازیکن جدید یوونتوس است. این قرارداد قرضی 10 میلیونی با حق خرید 45 میلیون یورویی است. تیم ایتالیایی می‌تواند قرارداد قرضی را یک فصل دیگر تمدید کند و 10 میلیون یوروی دیگر پرداخت کند. در این مورد حق خرید به 35 میلیون میرسد.

10:21 - فابریزیو رومانو، اسکای اسپورت: اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر لوییس سوارز به توافق رسیدند. دیدار بین طرفین کاملا مثبت بود. هیچ مشکلی وجود ندارد. او به اتلتیکو خواهد پیوست و این تایید شده است. فقط به کمی زمان نیاز است.

09:50 - دیوید اورنستین، نشریه اتلتیک: همانطور که به ما گفته شده، مذاکرات بین منچستر یونایتد و ایجنت الکس تلس در حال گسترش است اما معامله هنوز به نتیجه نرسیده است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

09:26 - رئال سوسیداد فروش دیگو یورنته به لیدز یونایتد را اعلام کرده است. مبلغ حدود 25 میلیون یورو می‌باشد.


سه شنبه یکم مهرماه ‌/ 22 سپتامبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

15:15: آتالانتا سم لمرز مهاجم پی اس وی آیندهوون را با مبلغ 9 میلیون یورو با قراردادی 5 ساله جذب کرده است.

13:25: اسکای اسپورت: فولام در حال مذاکره با لایپزیگ بر سر معامله ای برای برگرداند ادمولا لوکمن به پریمیرلیگ است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

12:35: آرتورو ویدال با انتقالی رایگان و قراردادی ۳ ساله به اینتر پیوست.

11:45: با اعلام جیانلوکا دیمارزیو، جنوا ماریو بالوتلی را برای تقویت خط حمله اش در نظر دارد در حالی که آنها نزدیک به توافقق با لوکا پلگرینی هستند.

11:08: اسکای آلمان: دیوید آلابا و نمایندگان او منتظر پیشنهاد قرارداد سومی از بایرن‌مونیخ هستند اما رؤسای باشگاه برای چیزی که میخواهند به این بازیکن اتریشی پیشنهاد دهند، محدودیت دارند. در آخرین پیشنهاد قرارداد، آن‌ها به این محدودیت رسیده بودند.

10:45: گران‌ترین نقل و انتقالات تابستانی امسال اروپا

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:28: به گزارش فابریتزیو رومانو، آلوارو موراتا مهاجم ۲۷ ساله اتلتیکومادرید در آخرین ساعات دوشنبه به تورین سفر کرد تا امروز در تست‌های پزشکی یوونتوس شرکت کرده و رسما به این باشگاه بازگردد. پیش‌بینی می‌شود اتلتی نیز در این میان جذب لوئیس سوارز را به شکل رسمی اعلام کند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:04: الکس تلس امیدوار به انتقال به منچستریونایتد در این هفته است. مذاکرات با منچستریونایتد پیشرفته است پس از اینکه آنها تلاش کردند قیمت او را تا حداکثر 25 میلیون یورو کاهش دهند از آنجا که او در سال آخر قراردادش است. او احتمالا حدود 75 هزار پوند در هفته در منچستریونایتد دریافت خواهد کرد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:03: پی اس جی در رقابت برای جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی از منچستر سیتی جلوتر است. باشگاه فرانسوی می‌خواهد حدود 78 میلیون یورو برای این مدافع بپردازد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:02: بایرن مونیخ نزدیک به معامله برای جذب سرجینیو دست مدافع 19 ساله آژاکس است. اولین پیشنهاد باشگاه آلمانی هفته پیش رد شد اما مذاکرات ادامه داشت و اکنون بر سر مبلغ حدودا 25 میلیون یورو احتمالا توافق حاصل شده است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

10:00: تایرن مینگز قرارداد جدیدی را با استون ویلا امضا کرده است که او را تا سال 2024 در باشگاه نگه می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز