خبرگزاری کار ایران

لالیگا: هیچ جنگی با مسی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۳۷

رئیس لالیگا در مصاحبه جدید خود تاکید کرد که در قضیه جدایی مسی هیچ دشمنی با این فوق ستاره آرژانتینی نداشت.

به گزارش ایلنا، هفته پیش رسانه های اسپانیایی به نقل از منابع نزدیک به لیونل مسی اعلام کردند که بند آزادسازی 700 میلیون یورویی او که باشگاه بارسلونا به آن استناد کرده بود و می‌گفت هر تیمی که خواهان به خدمت گرفتن مسی باشد باید این مبلغ را به بارسا پرداخت کند، برای فصل 21-2020 فعال نیست و سیتی می‌تواند بدون در نظر گرفتن این بند، مسی را به خدمت بگیرد.

خاویر تباس رئیس لالیگا در مصاحبه با اسپورت و در مورد جنگ و جدول رسانه ای با مسی گفت:« اصلا و ابدا جنگی با مسی نداشتیم. من عاشق مسی هستم و چطور می توان با بازیکنی که در لالیگا تاریخ سازی کرده، مشکل داشت؟ هدف ما دفاع از متن قرارداد بود. در نهایت رسانه‌ها هم بر تنش های موجود اضافه کردند و همه چیز به سمت حاشیه پیش رفت. بیانیه ما تنها تایید ادعای بارسلونا برای دفاع از قانونی بودن مفاد قرارداد مسی بود و نه هیچ چیز دیگر.»

تباس در مورد جدایی مسی در فصل آینده گفت:« مسی قراردادش به اتمام می رسد و قانون به وی اجازه می دهد که از زمستان با هر تیمی وارد مذاکره شود. قطعا سال بعد کسی نمی تواند مانع جدایی او شود. در نهایت لالیگا به مسیر خود بدون مسی هم ادامه خواهد داد. ما از هر لحاظ شرایط خوبی داریم. نیمار و رونالدو زمانی لالیگا را ترک کردند و شاید سوارز هم به زودی جدا شود. با جدایی مسی هم در نهایت ما همچنان توازن خود را حفظ خواهیم کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز