خبرگزاری کار ایران

بهنام محمودی : سرمربی تیم ملی والیبال از بین مربیان تراز اول دنیا انتخاب می شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۰۲۸

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال می گوید : ۱۲ مربی از کشورهای ایتالیا ، روسیه ، برزیل، بلغارستان و ... برای سرمربیگری تیم ملی والیبال مطرح است و قرار بر این شد در جلسه بعدی کمیته فنی این تعداد بررسی شود و تعداد آنها به سه الی چهار نفر برسد تا نهایتا فدراسیون با آنها مذاکره کند.

بهنام محمودی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه آرمان والیبال ایران حضور در چهار تیم برتر المپیک است،بیان کرد: موضوع آرمان والیبال در جلسات هیات رئیسه مشخص شد و در جلسه هیات رئیسه پیشنهاد دادیم تا در قالب کمیته فنی و اتاق فکر موضوعات فنی تخصصی تر بررسی شود.

وی تصریح کرد: زمان زیادی نداریم برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداریم، گزینه های خوب و تراز اول کم هستند ، اکثر تیم ها که در المپیک حضور دارند مربیان آنان مشخص است ، مربیان بزرگ دنیا با باشگاه های کشورشان قرارداد دارند ، ۱۰ الی ۱۲ مربی خوب از کشورهای ایتالیا ، روسیه ، برزیل ، بلغارستان و ... مطرح است و قرار بر این شد در جلسه بعدی کمیته فنی این تعداد بررسی شود و تعداد آنها به سه الی چهار نفر برسد تا نهایتا فدراسیون با آنها مذاکره کند، امیدوارم زود تر این پروسه طی شود تا بتوانیم در رویدادهای مختلف عملکرد خوبی داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال با اعلام اینکه بنده هنوز به مربی ایرانی اعتقاد دارم، افزود: در جلسات هیات رئیسه به این جمع بندی رسیدیم که با توجه به شرایطی که داریم و شانسی که والیبال ایران دارد ما می توانیم با آرمان گرایی، مشخص کردن اهداف و برنامه ریزی خوب جزو تیم های برتر المپیک باشیم.

بهنام محمودی راه های موفقیت والیبال ایران را تشریح کرد و ادامه داد: مربی تراز اول دنیا،تدارکات خوب ، بالابردن انگیزه بازیکنان ، برگزاری لیگ منظم، رصد بازیکنان جوان و عدم ایجاد حاشیه این موضوعات مواردی هست که اگر دست به دست هم بدهد والیبال ایران می تواند به موفقیت برسد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا مربی خارجی که به عنوان سرمربی ایران انتخاب خواهد شد تراز اول است ، پیشنهاد دادیم در کنار مربی تراز اول خارجی در کادر از مربیان ایرانی استفاده شود تا پس از المپیک ۲۰۲۱ در دوره بعدی ما یک کادر با تجربه داخلی داشته باشیم ، 

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در پایان متذکر شد: امیدوارم کارشناسی و تبادل نظرات ختم به خیر شود، والیبال کشورمان اگر والیبال رونق بگیرد و پیشرفت کند جامعه والیبال خوشحال خواهد شد و اگر افت کند که خانواده والیبال آسیب می بیند ، الان  موقعیت نیمکت تیم ملی والیبال حساس است باید منیت ها را کنار بگذاریم و ما شویم‌ و کمک کنیم تا به هدف و آرمان والیبال ایران برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز