خبرگزاری کار ایران

ساوت‌گیت: بابت پیروزی با این اختلاف باید خوشحال باشیم/ آخر بازی تمرکز خودمان را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۸۵۸

سرمربی انگلیس از برتری پر گل تیمش مقابل ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، گرت ساوت‌گیت پس از پیروزی ۶ بر ۲ انگلیس مقابل ایران در نشست خبری عنوان کرد: در اواخر بازی یک مقدار شرایط خسته‌کننده و اذیت‌کننده شده بود، اما اینکه شما با این اختلاف گل برنده می‌شوید و در لحظات پایانی هم چنین سبکی را ارائه می‌دهید، باید خوشحال و راضی باشید.

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی انگلیس خیلی آماده به نظر می‌رسند، ما می‌خواستیم همین سبک را در زمین پیاده کنیم. بازیکنانم خیلی خوب با شرایط و اتفاقات بازی مقابله کردند و خودشان را با آن وفق دادند.

سرمربی تیم ملی انگلیس اضافه کرد: شرایط در نیمه اول دشوار بود، اما در تمام جریان مسابقه حریف خطرناکی بودیم و ایران را اذیت کردیم. پرسینگ بالایی داشتیم و حرکت بازیکنانم خوب بود.

ساوت‌گیت یادآور شد: باید از این نتیجه راضی و خوشحال باشیم ولی از اینکه دو بار دروازه ما باز شد، ناراحت هستیم و باید پیشرفت کنیم. امیدوارم مقابل آمریکا نمایش بهتری ارائه بدهیم. امروز عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی باید بهتر کار کنیم.

او یادآور شد: بازی ۲۴ دقیقه در مجموع دو نیمه وقت اضافه داشت و اشتباهاتی که ما در اواخر بازی مرتکب شدیم، نتیجه آن اختلاف گلی بود که ثبت شد. زمان بازی خیلی طولانی شد که در چنین شرایطی تمرکز کردن و از دست ندادن آرامش کار سختی است. وقتی سرعت ما پایین می‌آمد و انرژی بازیکنان در زمین کم می‌شد، نمی‌توانستیم به اندازه قبل اثرگذار باشیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس اضافه کرد: چند بازیکن انگلیس خیلی خوب بازی کردند و امیدوار کننده بودند و نشان دادند می‌توانند در آینده به ما کمک کنند. بازیکنان خط حمله ما توانستند در خط حمله خیلی خطرناک ظاهر شوند و خطوط هافبک و مدافعان هم خوب کار کردند و آماده بودند.

ساو‌ت‌گیت گل ششم مقابل ایران را دلچسب‌ترین دانست و گفت: گل آخر ما مقابل ایران برایم جالب توجه بود چراکه کالون ویلسون خیلی فداکاری کرد، در خدمت تیم و به فکر تیم بود تا جک گریلیش گلزنی کند تا این گل بیشتر از همه به دل من بنشیند.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز